zondag 1 juli 2012

Mag ik jullie voorstellen?

Hi Dames en Heren,

Bij dit regenachtige weer kan je niks anders verzinnen dan even lekker met een kop thee op de bank en fantaseren over wat ik de aankomende week allemaal ga maken. Een aantal mensen weten dat me echte passie beren en andere berenvrienden maken is. Ik ben al heel erg lang fan van mooie beren en dierenvriendjes. Als kind ben ik ook eens naar de Doelen in Rotterdam geweest, toen al had ik me hart al verloren aan al dat moois. Van jongs af aan was ik altijd al bezig met knutselen en vooral veel kleuren en tekenen. Vaak bezoek ik beurzen en werd ik altijd getrokken naar berenstands die beren presenteren en materialen verkopen. Elke keer haakte ik af. Ik dacht goh, wat een hoop moet je kunnen voordat je een beer kan maken zeg!! Toch toen ik naar de beren en poppenbeurs in ahoy was  gegaan dacht ik, dit is te gek!! Ik heb daar mijn eerste patroon gekocht!! Ik heb veel informatie ingewonnen en thuis gekomen wilde ik gelijk aan de slag. Na een hoop zenuwen en gesteggel was het me gelukt.

In de poppen en berenwereld heb ik wel een aantal idolen. En toen kreeg ik de kans om begin van het jaar bij Marijke van Ooijen een workshop te volgen. Nou ik kan je verzekeren dat was echt een te gekke dag!! Marijke omschrijft het altijd als een dag met een gouden randje, maar dat was het ook echt. En wat heb ik daar een hoop geleerd. Als je de mogelijk hebt en ze gaat weer workshops geven, geef je op want het was echt een ervaring voor het leven.

Met al deze kennis is mijn tweede en derde kind geboren!! Ze zijn al een tijdje bij me hoor! Maar aangezien ik net pas een paar weken me blog heb zal ik ze aan jullie voorstellen. Hier zijn Bella ( de ballarina beer) en Benthe (de kleine beer).
Benthe heeft een ondeugend karakter, en doet zich graag verstoppen in de rozenstruikjes in de tuin. Best een snoezig gezicht zo'n kleine beer tussen de roosjes in. Kijk je uit Benthe dat je je niet prikt?
Kind toch, je moet wel naar je moeder luisteren hoor!! Mama Bella staat je al een tijdje te roepen!!
Ik zet je gauw in de kinderwagen, dan gaan we een eindje wandelen!!
Benthe kan moeilijk stil blijven zitten, en mama beloofd haar om een lekker snoepje te gaan halen in de snoepwinkel!!
Een snoepje? Dat ziet de kleine Benthe wel zitten!!
Bella moet wel een eindje lopen, maar als je zoet bent wordt je beloond lieve kleine Benthe!!
Kijk eens Benthe!! Een grote roze zuurstok voor jou alleen!!

Als je liefde kan geven, kan je ook liefde ontvangen!!

En met deze woorden wil ik dit leuke blognieuwtje afsluiten.

Heel veel liefs Sharon

19 opmerkingen:

  1. Ha Shar, leuke foto's en leuk gedaan zo dat verhaal eromheen. Super. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your blog is really sweet... I will follow your blog... ;O)

    Bear hugs
    Ute

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed zeg,dat je die beren zo mooi hebt gemaakt!
    lijkt mij niet zo makkelijk,ik ben al blij met mijn taartjes,haha.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sharon,heb heerlijk je blog zitten te lezen.
    Je gaat lekker naar een andere wereld op deze vroege ochtend.
    Je maak schitterende creaties,ben er weg van.
    Echt mijn stijl.
    Heb ook altijd poppen en beren gemaakt.
    Maar moest helaas stoppen door me ziekte MS.
    Kom zeker regelmatig bij je langs.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige beertjes! Knap hoor!!!!! Zou ik ook wel willen zulke mooie beren maken, ze zijn zo schattig, mijn complimenten hoor!

    ik zag dat je een vraag had over het inkleuren, ik kleur in met copics.

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sharon

    Ik vind je beertjes ergggg mooi...oooh wat zijn ze schattig...die wil ik ook....!!! ;-)
    Ik ben pas met mijn 3e beer bezig....

    Veel plezier morgen op de beurs....en tot blog's

    Groetjes Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig wat mooi zeg!!! vind ze super die mooie beertjes, en zo,n leuk verhaaltje er bij.
    lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I truly love your blog.. Great colors & theme. Did you build this website yourself?

    Please reply back as I'm attempting to create my very own site and would love to find out where you got this from or exactly what the theme is named. Cheers!

    Check out my site - fridge repairs Gauteng

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello! I know this is kind of off topic but I was
    wondering which blog platform are you using for this site?
    I'm getting tired of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at alternatives for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

    Also visit my web-site; aftercare Alberton

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Currently it appears like Drupal is the best blogging platform available right now.
    (from what I've read) Is that what you're using on your blog?


    my website :: business removals Gauteng

    BeantwoordenVerwijderen
  11. My spouse and I stumbled over here different web address and thought
    I should check things out. I like what I see so
    i am just following you. Look forward to finding out about your web page for a second time.


    Feel free to visit my page halaal caterers Cape Town

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I'd like to find out more? I'd love to find out some additional information.


    Also visit my web page - 3D modelling visualization Pretoria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I'll right away clutch your rss feed as I can not find your email subscription link or newsletter service. Do you have any? Kindly allow me recognise so that I may subscribe. Thanks.

    My weblog ... landscaping Bedfordview

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice replies in return of this issue with real arguments
    and telling all about that.

    Also visit my blog post ... kids party theme Johannesburg

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heya i am for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out much.
    I hope to give something back and help others like you aided
    me.

    my homepage ... personality profiling Gauteng

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey I know this is off topic but I was wondering if you
    knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    My page ... security guards Pietermaritzburg

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks , I've just been searching for information about this subject for ages and yours is the best I have came upon till now. However, what in regards to the conclusion? Are you positive concerning the source?

    Stop by my web page ... spare parts for cars Gauteng

    BeantwoordenVerwijderen
  18. That is a good tip especially to those fresh to the blogosphere.

    Short but very accurate information… Thanks for sharing this one.
    A must read post!

    Feel free to visit my webpage construction plumbing Gauteng

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Everyone loves it when individuals get together and share thoughts.

    Great blog, keep it up!

    my blog :: shuttle service Gauteng

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...