maandag 9 juli 2012

Nieuw Magnolia kaartje

Hey Ladies,

De eerste dag van de schoolvakantie is hier in Rotterdam begonnen, en mijn twee lieve nichtjes kwamen gezellig bij tante op visite.
Mijn oudste nichtje wilde gezellig met tante freubelen..
Terwijl mijn jongste nichtje zich kostelijk vermaakte met mijn zoontje, gingen Angel en ik aan de grote tafel zitten. We wilden allebei een kaart maken. Het kunstwerkje van mijn nichtje werd uiteindelijk een tag, maar die laat ik jullie binnenkort zien want hij is nog niet helemaal af.
Toen zijn we tussen de bedrijven door nog lekker gaan kokkerellen.

En die taart was lekkerrrrrrrrrrr.....
Al met al was het een hele gezellige middag!!
Veel liefs Sharon

6 opmerkingen:

  1. Zo dan, zo'n taartje lust ik ook wel :-). Och ja, het ging natuurlijk om het Kaartje .. dat is ook erg leuk geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Ankie, wel opletten hè! Jij ziet natuurlijk meteen die aardbeien. Zouden die van Cor zijn? Moet haast wel, ze zien er zo lekker uit!
    En ja Sharon, leuk kaartje (hi,hi!) Wist dat jij ook het kaartvirus had!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dit ziet er heerlijk uit! Jij hebt ook het grote geluk om twee nichtjes te hebben die tante gezelschap houden.
    Dat gebeurt hier ook heel vaak (genieten is dat zeg) maar jullie hebben je dag wel heel mooi besteed!
    Het kaartje is prachtig,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een prachtige kaart Sharon.
    Heerlijk die taart met die aardbeien.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh Sharon,wat ziet die taart met aardbeien er heerlijk uit en wat gezellig lijkt me dat om zo'n tante als jou te hebben!Je kaart is ook heel leuk,ik kom zeker vaker langswippen bij jou!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje en heerlijk taartje!!hiihi
    je hebt voor die stipjes speciale pennen, Sharpie pen heten die en bij DoeaDing te verkrijgen. je moet wel een mailtje sturen want het staat niet op de site.


    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...