zondag 29 juli 2012

Een nostalgische berenspeeldoos

Hey bloggies,

Door al dat bloggen moet ik zeggen dat ik wel een beetje overprikkeld wordt door al die mooie creaties van iedereen!! Ik heb al heel wat favorieten blogs waar ik graag een kijkje neem! In de linkerbalk zie je ook de blogs die ik allemaal volg en jeetje zeg, wat een hoop mooie talenten is de wereld rijk zeg!! Zelf had ik een goede bekende die binnenkort een kleinzoon verwacht, en die vroeg ofdat ik wat moois wilde maken. Toen kwam ik op de site van vindutch -girl waar ik ook een volger van ben. Die had een prachtige berenspeeldoos gemaakt. Dat idee en patroon stond in 2010 in de hobbyhandig. Dat patroon en idee is van Marijke van Ooijen waar ik een enorme fan van ben.
Dus ben ik gelijk aan de slag gegaan!! Wat een karwei zeg!! Maar het resultaat was buiten verwachting!!
Goh wat een schatje is het geworden zeg!!
Het nostalgische karretje komt ook bij Marijke van Ooijen vandaan. Haar man heeft namelijk twee rechter handen, die erg mooie dingen in elkaar timmert.
Het is bijna jammer om er afscheid van te nemen!!
Maar gelukkig weet ik dat dit mooie speeldoosje straks bij een heel lief schattig ventje op zijn slaapkamer komt te staan!!
Nog een lief labeltje eraan en het geboortekado is helemaal af!!
Ik hoop op leuke reacties en lieve blogvolgers, bedankt voor alle inspiratie leuke reacties en vooral liefdevolle gedachtes!!

Veel liefs
Sharon

9 opmerkingen:

  1. Oh, Shar, wat is-ie gaaf! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Sharon, wat is dit gaaf zeg! De ouders van dit ventje gaan hun ogen niet kunnen geloven zeg, het is een suuuuuuuuuuuupermooi cadeau!
    Kan goed geloven dat je hier met een beetje pijn in je hartje afscheid van neemt, het werk straalt gewoon de liefde uit waarmee je het gemaakt hebt.
    Wat een genietpost is dit weer;
    het is toch heerlijk om te delen met elkaar in het bloggen hè,maar haaha, ik herken wel wat je verteld, over die overprikkeling. Jammer dat er maar 24uur in een dag zitten ;)
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week toe,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Wat is ie mooi echt prachtig zou er ook moeite mee hebben om weg te doen ,maar wel een goede reden om er nog ééntje te maken.Moooi Gedaan.
    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowwww Sharon,Wat is dit schitterend gemaakt.
    Kijk je ogen uit al die details.
    Echt prachtig meis, geloof het graag dat het pijn doet om weg tedoen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het is je weer gelukt Sharon..!!!
    Heel snoepsig en een mooi kleurtje...
    Dat is een leuk kado voor een baby...
    Nou de groetjes liefs Martine..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a stunning berenspeeldoos!! :o) Absolutely gorgeous!!
    Lieve groetjes, Viola

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind em echt geweldig mooi zeg!! Zo'n schatje! Je kaartje is ook helemaal leuk maar die beer is zoooo schattig!

    Ik vraag of Marlous je een nieuwe geeft, het is ruim een week geleden dus er is iets mis gegaan. Morgen neem je gewoon een nieuwe mee, mocht die andere nog komen dan geef je die als je weer bij doeading bent weer terug, zullen we het zo afspreken?

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Sharon..♥
    OOOOOOOOHHHHHHHHHH...mooi echt precies zoals het in het boek van Marijke staat dat lieve beerkoppie.♥ .Super!!
    Dit heb je echt knap gedaan.;)))♥
    Ik zoek ook naar mooie stofjes voor beren liefste oud rose mohair maar ik vind nog niks ..jou stofje is ook super..!!
    Geniet hier nu echt van Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super zeg, echt heel erg mooi geworden,en dan dat lieve karretje,wat zal dat prachtig staan!

    Lieve groet anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...