zaterdag 21 juli 2012

Old shabby elephant

Hoi lieve Bloggers,

Wat leuk dat jullie me weer komen bezoeken!! Ik heb nu al 28 volgers, echt gaaf!! Ik hoop jullie keer op keer te verrassen. Welnu een nieuwe post omtrend me mooie olifant waar ik knetter trots op ben. Haar naam is Barbara en deze kokette dame is altijd overal te laat. Vandaar dat ik haar een grote klok om haar nek heb gehangen. Zo komt ze nergens meer te laat en precies op tijd!!
Ze is trouwens grote vriendinnen met Bella uit de vorige berenblogpost.
En het berenkind Benthe mag Barbara zo nu en dan even lenen om heerlijk te knuffelen!!
De berenliefde is heel groot, ze zitten allemaal lekker gezellig bij elkaar!!
En met deze liefdevolle blogpost wil ik graag jullie een lekker gezellige weekend wensen!!

Hou van elkaar
Veel liefs
Sharon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...