dinsdag 12 augustus 2014

Old antique dolls

Hey Boggies,

Poeh, het is alweer een tijd geleden zeg!! Toch wil ik gewoon mijn blog behouden want zeker nu ben ik weer lekker aan het freubelen. Mijn kleine nichtje Djenna is inmiddels geboren en het is echt een plaatje. Nu dat alles achter de rug is en mijn zusje happy heb ik meer tijd om s'avonds aan de slag te gaan. Ik ben gek op oude popjes, en die verwerk ik graag in mijn werkjes. Dit prachtige popje was zo lief en klein dat ik haar een mooi ere plaatsje wilde geven op een speeldoosje.


met haar mooie jurkje en strikje in het haar schittert ze als nooit tevoren


ook een oud speldenkussentje mag niet ontbreken, prachtig toch!! Die antieke poppen kopjes kan ik niet weerstaan. En het is ook echt leuk om die te verwerken in een mooi projectje


ook deze dame doet dienst als speldenkussen en zit zo lekker zacht tussen de knoopjes en speldjes


Het is weer een feest om lekker aan de slag te gaan


Weer een prachtig geheel om trots op te zijn!!
Leuk dat je weer langs kwam
Veel liefs 
Sharon
xxx



10 opmerkingen:

  1. Ha Shar, wat heerlijk dat je weer tijd hebt gevonden of gemaakt voor het bloggen. Ik heb je wel gemist hoor. Je kindjes zijn echt schattig geworden. Ik vind het knap wat je doet hoor, dat lukt mij echt niet. (gelukkig heb ik wel weer andere kwaliteiten. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sharon,

    En het was ook weer een feest om je nieuwe werkstukjes te zien! In één woord: Geweldigggg!!

    liefsss van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een plaatjes zijn het zo mooi !!!!!! leuk dat je weer aan het freubelen ben,Liefs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je nichtje.
    Je bent weer lekker creatief geweest en wat zijn die poppetjes leuk op deze manier, prachtig gemaakt.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Sharon, wat zijn ze geweldig mooi geworden, ook bij mij ligt het bloggen wat stil, maar ik moest toch even reageren op je mooie popjes. Ze zijn echt een streling voor het oog!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Sharon..♥ Gefeliciteerd met je nichtje♥..kan je nu met poppetjes♥ aan de gang..;)
      en Ooh wat leuk je bent er weer even ..ja je speeldoosje is ook prachtig geworden en ook je stofjes die je gebruikt .!!
      Waar heb je die vandaan met die bolletjes.. tule ?
      Laat je het mij weten en alvast Fijn weekend Liefs♥ Gaby..;)♥

      Verwijderen
  6. Proficiat met je nichtje. Wat een mooie creaties heb je weer gemaakt en ook zo mooi op de foto gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Sharon, ook ik heb je gemist maar je had een goed excuus hè?! Gefeliciteerd met de kleine!

    Wat heb je een mooie poppetjes (!) en wat heb je ze geweldig aangekleed en zo mooi als decoratie!

    Welcome back Sharon!

    xxx Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bonjour, j'aime beaucoup vos créations, sont elles a vendre ?
    J'adore les 3 poupées bleu clair. Merci de me répondre a
    francoise.neveu @bbox.fr
    et encore bravo pour votre travail c'est superbe !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar mag je terecht trots op zijn Sharon het zijn weer echte schatten dat je maakt.
    Nog veel freubelplezier.
    Lieve groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...