maandag 14 april 2014

Shabby chic easter bunny

Hoi Bloggies,

Kootje is geboren en is net voor Pasen deftig op de foto gezet. Ze is helemaal in haar element tussen al die lekkere eitjes. Kootje gaat binnenkort verhuizen naar mijn jongste zusje.


Ook haar kleine zusje stampie zit op een speeldoosje, uit het speeldoosje komt een heel lief liedje voor een klein meisje die over 9 weken geboren wordt....


Ja, ik wordt voor de achste keer tante!!! En deze lieve konijntjes heb ik speciaal gemaakt voor mijn nu al lieve kleine nichtje!!


Nog even wachten en dan is ze er...
wat een spannende periode zeg, kan bijna niet wachten...

Leuk dat jullie zijn langsgekomen
en tot snel!!
Veel liefs 
Sharon
xxx

8 opmerkingen:

  1. Hoi Sharon, zóó voor de ACHTSTE keer tante, gefeliciteerd hoor! Kootje is echt een schatje met die grote strik op haar hoofd en sterretjes op haar voeten...en dan Stampie op dat muziekdoosje, héél lief gemaakt, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my ... so cute!

    Hugs,
    Karen B.~ Todolwen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sharon I am glad your family will be able to treasure your bunnies.
    Happy Easter Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze toch mooi. om bij weg te smelten. Super lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sharon..♥
    Wat is je nieuwe konijntjes ♥ Kootje♥ en Stampie♥ lieffff♥..;)
    En fijn♫ dat je weer Tante♥ word Gefeliciteerd♥..;)
    Het cadeautje is dan ook schattig♥..;)
    Nog fijne dagen♫ en Vrolijke Paasdagen♥ Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Sharon, wat zijn ze weer super lief!!!
    Dat speeldoosje is ook zo schattig...wat leuk dat je weer tante word.
    Altijd weer spannend he?

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze schattig geworden! Prachtig gewoon! en speciaal voor de "nieuwe kleine" .... een mooier kado kun je je denk ik niet wensen!

    Fijne dagen!!! lieve groet van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Sharon, ik had deze schatjes al op facebook zie passeren maar kon het toch niet laten om ze ook nog even op je blog te bekijken waar ze nog mooier uitkomen. Ik kan er maar niet genoeg van krijgen zo mooi zijn ze!
    Fijne paasdagen!
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...