maandag 3 maart 2014

Shabby chic jewelery

Hi Bloggies,

Fijn dat jullie weer gezellig langs komen!! Ik had zin om mijn 'oude' hobby weer eens op te pakken en dat is......... sieraden maken.  Al jaren heb ik met veel plezier sieraden gemaakt maar na de geboorte van mijn zoon, was ik er een beetje mee gestopt. Maar nu bleek het blijkbaar wel weer te kriebelen , dus ben ik aan de slag gegaan.


Deze broche heb ik gemaakt met oud kant en swarovski kristal.
Het voordeel van swarovski kristal is dat het altijd zo prachtig schittert


Met een kleine knipoog naar het guldentijdperk vind ik dat het resultaat erg mooi is geworden!!
Ik hoop dat jullie weer het leuk vonden!!
Veel liefs
Sharon
xxx

10 opmerkingen:

  1. O wat heb je dit mooi gemaakt, wat knap dat jij dit kunt, ziet er prachtig uit. Liefs Hanny
    Http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sharon, dit is echt heel leuk...

    Liefs
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Sharon. Lief met dat oude kant en dat mooie medailon. Dat dubbeltje is ook echt leuk er bij. Hadden we de guldentijd nog maar heh?
    Nog een hele fijne week!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat een pracht broche is het geworden Sharon.
    Heel erg sjiek en nostalgisch.
    Ja ik ben ook dol op Swarovski's, ik heb ze in China besteld voor mijn hotfix apparaatje,
    Er zit een echtheid certificaat bij, zo mooi dat ze zijn!!!
    Ik gebruik ze werkelijk overal op.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er weer prachtig uit allemaal , je kunt je heerlijk uitleven met deze creaties
    Je beestjes zij ook weer zooooo mooi !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi meis,

    Zet het hier ook nog even hoe mooi ik het vind!!!

    Misschien heb je de smaak weer te pakken inmiddels...en ga je er meer maken, hoop het te zien.

    liefssss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Sharon,

    Wat is je broche mooi geworden...en wat leuk dat het weer is gaan kriebelen dan volgen er vast meer.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your broaches are so beautiful. Give that baby a hug from me.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig.................heerlijk om zo te freubelen he! Enals er dan ineens iets heel moois onder je handen vandaankomt helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...