donderdag 13 september 2012

Brocante zeepgebakjes

Hallo lieve bloggers,

Hier thuis ruikt alles fris en fruitig want vandaag ben ik lekker heel de middag bezig geweest met het maken van zeepbonbons en zeepgebakjes.
En Ruby het konijntje is dol op al die lekkere zeepjes, de zeepjes ruiken naar lelietjes van dalen....

en die lekkere zeepgebakjes zou ze zo een hapje van willen nemen...

kleine Benthe gaat gelijk als deugniet lekker zich verstoppen achter de bonbonnetjes
mmmmmm wat ruikt het hier lekker!!!!!
Ruby pikt een bonbonnetje, en neemt hem mee voor thuis in haar schattige konijnenholletje!!
wat een schatjes zijn het toch en het is zo leuk om te maken, en een ieder die ze ruikt en ziet vind ze prachtig en vooral heerlijk geuren.

Barbara werd nieuwsgierig en wilde deze bonbonnetjes ook wel even besnuffelen, ja hier loopt mijn hele beestenboel warm voor hoor, als er weer wat nieuws te bewonderen is

Zo dames dit was het weer, bedankt voor alle leuke reacties en natuurlijk mijn nieuwe volgers wil ik weer van harte welkom heten!!
Ik hoop dat jullie weer gaan genieten
alvast een prettig weekend
Veel liefs
Sharon

10 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er weer prachtig uit allemaal. Ennehh.... qua volgers ben je mij nu inmiddels gepasseerd hoor. Zie je wel dat het goed gaat, als je maar geduld hebt. Je bent nog maar zo kort in blogland en ik al meer dan een jaar.... Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sharon,gezellige boel daar bij jou ziet er weer zo mooi uit allemaal .ik vind het allemaal supermooi en wat zal het lekker ruiken.

    Lieve groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sharon..♥
    Bedankt voor je lieve bericht en ja spannend hé ..;)
    Wat heb jij weer leuke zeep bonbons en gebakjes gemaakt met die grote strikken ..leuk om cadeau te geven ..!!♥
    Je Knuffels zien er ook schattig♥ uit maak je die ook allemaal zelf?
    Liefs en fijn weekend Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien ze er prachtig uit,toch spijtig dat we ze niet kunnen ruiken hé.Sharon jij kunt ook alles.Je foto's zijn ook heel leuk en je brengt ze ook zo vrolijk.Heel mooi je zeepjes.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. your rabbit and the elephant too is so sweet and wonderful, i like it together. their face is so very nice

    hugs from sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sharon, what a beautiful photos! All the animals are charming
    And I love to make soap too ^-^

    Have a nice weekend
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb zeker weer genoten bij je Sharon.
    Wat een schitterende zeepjes.
    Alles staat zo mooi bijelkaar.
    Het is echt om van te kwijlen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plezier om je blog bij te lezen, het is echt genieten, zo veel moois ! Zeeppjes maken heb ik nog niet gedaan maar misschien kom het nog wel eens .... na mijn miniaturen folie ;-)

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Sharon , I love your elephant - all of your picture - so beautyful,it´s make me glad to visit your blog :-)))
    hugs Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi,Sharon!! Wonderful works ^_^ Love them! Hugs,Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...