zondag 16 september 2012

Herfst herfst wat heb je te koop?

Hey Blogdames,

Hier ben ik weer met een gezellig blognieuwtje, hier in huis kleurt het geen roze!!! Nee, alles is hier helemaal in herfst kleuren.
Samen met mijn zoontje van vier hebben we het hier heel gezellig gemaakt.
En ook de ramen zijn helemaal in herfst sfeeren
Mijn zoontje Bink vond het helemaal prachtig!! Mama het is hier nog nooit zo mooi geweest!!
Zelfs mijn salontafel is helemaal in thema!!
Dat is zo heerlijk zo'n salontafel ,elk jaargetijden krijgt de tafel weer een nieuw uiterlijk.
 
Mijn beren en poppenvriendin maakt ook zulke mooie dingen dat ik het even wilde laten zien!!
Ze maakt mooie bosfiguren en passen helemaal bij dit thema
Wat hebben deze boskinderen toch mooie toetjes!!
Wat een een mooie herfstdroom...
Lieve Martine je werk is fantastisch bedankt dat ik je kinderen op mijn blog mocht zetten.
Dit prachtige huisje mag ook niet ontbreken tussen de gezellige herfstspulletjes!!
Lieve mensen dit was het weer!!
Een fijne week!!


12 opmerkingen:

  1. Wat is het weer ontzettend gezellig bij je Sharon.
    Geniet er van meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Con la vista de estos hermosos trabajos, es un placer recibir al otoño, Sharon!

    Gracias por compartir tanta maravilla.

    Un abrazo.

    Ana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Shar, dat ziet er gezellig uit. Ik snap Bink wel hoor :-) Die is natuurlijk meer van de stoere kleuren dan mama's roze? Gelukkig vind ik beiden mooi, nu het ene morgen of volgende week het andere. Juist die afwisseling hou ik van. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaa, zo kinderen maak je heel gelukkig met deze mooie herfstkleurtjes. Zelf kies ik in huis toch voor witte poppoenen met een beetje groen en in de tuin een dik oranje exemplaar want het hoort toch gewoon echt bij de herfst!
    Ik wens je een fijne week toe,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig uit bij jou thuis.Toch mooi die warme kleuren.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sharon...

    Dank je wel dat je mijn bosfiguurtjes op je blog hebt gezet het staat hartstikke leuk bij je herfstcreaties...
    Ja met de herfst kan je alle kanten op,ik vind het ook altijd gezellig..
    Je tafel vind ik ook erg leuk ingericht...ook leuk dat je samen met Bink aan het versieren bent geslagen....
    Nogmaals dank Sharon groetjes en liefs van Martine...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wonderful i dont have any words for this, i am falling in love with this pictures

    hugs from sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Sharon,
    wat leuk al die herfst spullen ook wel weer gezellig he.Het heeft ook wel wat de herfst en de winter ik vind het altijd gezellig.Je vroeg naar de kreadoe ,ik ben er vorig jaar geweest en vond het wel leuk er is van alles op creatief gebied te vinden,als ik kaartjes win krijg je er eentje van me:-).De beurstijd breekt weer aan teveel om uit te kiezen,in oktober de grote poppen en beren beurs in de brabanthallen in den bosch ,de kreadoe en ook een paar grote poppen huis beurzen teveel om op te noemen.Ik heb toevallig vorige week ingeschreven voor een beurs op tweede paasdag2013 in houten,ga het weer proberen (lukt niet altijd wegens beperkingen).O ja ben nog bezig met aapie heb toevallig gisteren armen en beentjes geboetseerd dus binnen kort zal ze wel af zijn.hou je op de hoogte.

    lieve groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Sharon..♥
    Wat heb je het gezellig gemaakt in je herfst kleurtje ..♥
    En wat leuk dat je zoontje mee geholpen heeft ..♥
    De herfst kindertjes zijn ook schattig..;))♥
    Wens je een Fijne week Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sharon

    Je hebt een prachtig blog met mooie creaties.
    Wat heeft je poppenvriendin dit mooi gemaakt, echte kunstwerkjes. Het ziet er al heel herfstig warm uit bij je.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dat ziet er allemaal gezellig uit, wat mooi ook die herfstpopjes!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Only LOVE for everything I see! Amazing!

    xoRebecca

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...