donderdag 27 september 2012

PIP studio servies!!!

Lieve Bloggers,

Ik kreeg vandaag erg leuke post!! Ik heb namelijk de give-away gewonnen bij Sonja-sezoentje.
Toen ik haar mail kreeg kon ik het helemaal niet geloven wat een gave prijs zeg!! Ik heb er direct mooie foto's van gemaakt. Goh wat een verrassing zeg!!
De doosjes maakte me al helemaal blij
Ik mocht bij de servies-shop.com t.w.v 45 euro iets naar keuze uitzoeken
goh Sonja je hebt me echt verwend!!
Ik heb zelf mijn bloemen er helemaal op afgestemd dit boeketje is helemaal pip proef
Ik ben al jaren helemaal fan van pip-studio sterker nog ik heb er zelfs een tas van, handdoeken washandjes etc.....
 
Via deze weg wil ik Sonja heel erg bedanken!!
Sonja you make my day!!
 
Sonja heeft sinds kort ook een prachtige webshop waar je al haar mooie kunstwerkjes kan kopen, bovenin rechts staat haar give away fotootje als je die aanklikt kom je vanzelf bij haar blog!!( daar kan je ook haar webshoplink vinden)
Dus lieve dames allemaal even een bezoekje brengen want het is zeker de moeite waard!!
Vanmiddag was ik lekker thuis en ik kon mij niet weerhouden om even door te gaan met mijn leuke witte pompoentjes te maken. Ik heb ze lekker allemaal in een grote schaal gezet en dit is zo gezellig!!
 
Wat een dropjes zeg........
Ik ben even voor deze week uitgeknutseld , ik wens jullie allemaal een prettig weekend
Veel liefs
Sharon

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig serviesje, Shar. Gefeliciteerd met deze superprijs. En je witte pompoentjes zijn zo leuk!!! Groetjes en tot morgen denk ik, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat zeg, zo een mooie prijs zelf volg ik Sonja ook zij heeft echt een superblog en is zo creatief.Ik heb al veel ideetjes bij haar opgestoken.Je pompoentjes zijn super mooi ik denk dat ik dat ideetje ook ga maken.Je pompoentjes zijn toch van stof gemaakt hé,ik kan het niet zo goed zien ze zien er zo echt uit.
    Fijn weekend
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sharon wat een geweldige prijs heb je gewonnen ,ik vind het ook zo mooi,ben trouwens ook begonnen met het sparen van PIP.Wij zijn vanmiddag bij de ikea in barendrecht geweest en ook allemaal van die leuke spullen(volgens mijn woon jij ook in barendrecht toch?) ikzelf kom uit tiel en wij wonen daar ook ,maar mijn man komt uit Strijen en de familie woont daar nog dus ben een beetje bekent in die omgeving.Nou fijne dag en geniet van je mooie spulletjes.
    Liefs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh Sharon,wat ben jij een bofkont zeg.
    Schitterend die kopjes van pip,ik ben daar ook een grote fan van.
    Deze heb ik nog niet,dus kwijl zou ik ze gaan bestelle.......
    Weet het nog niet,even weer gaan kijken daar.
    En wat heb je weer mooie creaties gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sharon, ik zie nu pas wat voor een prachtige post je gemaakt hebt!
    Dankjewel voor het linkje naar mijn blog :))
    Wat heb je een mooie keuze gemaakt zeg, het is fijn om een winnaar te hebben die er ook écht zo superblij mee is!
    Heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten en een fijn weekend verder,
    liefs, Sonja
    P.S: je pompoentjes zijn suuuuuuuuuuuuuperschattig xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sharon...

    Wat een mooie prijs heb je gewonnen!!!..
    Het past echt bij je gefeliciteerd...
    En je pompoen gebakjes zien er ook gezellig uit Super...
    Groetjes van Martine...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sharon,
    Leuk dat je volger van mijn blog bent geworden. Vind je creaties geweldig dus heb me ook meteen als volger van jouw blog aangemeld. Nog gefeliciteerd met je prijs! Erg leuk om zoiets te winnen.
    Groetjes,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...