maandag 1 oktober 2012

Tutorial shabby chic pumpkins

Hey lieve Bloggers,

Vandaag een workshopje hoe je nou die leuke pompoenen zelf kan maken!! Ik heb een paar emails gehad van volgers maar ook van onbekende die heel nieuwsgierig waren hoe je nou die pompoenen kan maken. Dus dames bij deze een tutorial hoe je nou die shabby chic pumpkins kan maken.
                                                                      Doen jullie mee!!
Wat heb je allemaal nodig?
-pompoenen
-mos
-kaneelstokjes of andere leuke takjes
-foamrozen of foamcamelia's
-parelstekers
-seambinding of leuk lint
- beukennootjes
-een mooie label
-en een lijmpistool

Als je alles hebt verzameld dan gaan we beginnen
Je breekt eerst de steel van de pompoen af.
Daarna doe je veel lijm met de lijmpistool op de bovenkant van de pompoen en plak je de mos bovenop de pompoen.
Let op!!je moet de pompoen niet opensnijden want dan kan die snel gaan rotten
Je gaat de pompoen nu bekleden met je verzamelde spulletjes, natuurlijk geef ik een richtlijn want je kan er van alles opplakken
Wat een leuke pompoen is dit geworden zeg!!
Ik heb er drie gemaakt , het labeltje maakt het helemaal af.
Hier heb ik gekozen voor een franse tekst maar je kunt dat natuurlijk ook zo mooi maken zoals je zelf wilt!!

Krijgen jullie al zin om ze te maken?
Ik wens jullie veel plezier met het maken van deze schattige pompoentjes...
Als jullie geïnspireerd zijn zie ik graag het eindresultaat!!
Heel veel plezier
Veel liefs
Sharon

13 opmerkingen:

  1. Wauw,ze zijn superleuk,er ligt er hier nog eentje bij de voordeur,misschien dat ik die toch maar eens tussenpak,maar eerst nog een stroom pompoentjes van stof,er komt voorlopig nog geen einde aan:)
    Liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhh wat een toffe tutorial.
    Daar wil ik echt ook aan gaan beginnen Sharon.
    Zo mooi en verzorgd hoe jou weblog is en hoe duidelijk is die uitleg.
    Complimenten hoor.
    Dikke knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn superrrrrr gaaf zeg , ziet er heel gezellig uit allemaal !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sharon,

    ik zag een nieuwe volger...`s ff kijken....en dat ben jij dus!
    Mijn eerste indruk op je blog is:wowwwww!!!! Wat mooi wat gaaf! Jij bent volgens mij waanzinnig creatief.

    Ik ga het eens op mijn gemak bekijken allemaal.

    lieve groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wowww Sharon,wat heb je dit weer schitterend gedaan.
    echt superrrrrrrrrrrrr.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ¡Estupendo tutorial, Sharon!


    Gracias por todo.

    Un abrazo.

    Ana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Sharon...♥
    WAUW...dit heb je weer MOOI♥ gedaan en vooral ook dat wij er ook van mogen genieten ...♥
    Het is ook echt een leuk idee♥ van je en zal proberen er ook een keer een te maken eerst maar mijn nieuwe verrassing afmaken ..hihi♥
    Liefs en Fijn Herfstweekend Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig dat je langskwam!!
    Natuurlijk kom ik ook even bij jou kijken...en wat heb
    je een mooi en gezellig blog!!
    En gelijk natuurlijk inspiratie opgedaan,je pompoenen
    workshopje vind ik ook zo leuk,ga het zeker uitproberen.
    Je hebt er een volger bij want jou blog wil ik zeker niet missen!

    Lieve groet Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sharon, dankje wel voor je lieve commentaar op mijn Blog :)
    Nu kom ik bij jou kijken en vindt hier zo`n gave tutorial.
    De pompoenen zien er echt superrrr leuk uit, wat lief van je om ons zo duidelijk uit te leggen hoe het gaat, bedankt hoor, ik ga het zeker uitproberen.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je die pompoentjes super leuk versierd, Sharon! ik heb eens even zitten snuffelen op je blog.....je hebt er een volger bij hoor! Kei leuk!
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Sharon,

    Wat leuk dat je mijn blog gaat volgen, en ik heb me ook al direct bij jou aangemeld want wat heb je een prachtige blog en wat maak je een mooie dingen..geweldig.

    groetjes Cis.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag dat ik er weer een volger bij heb. Superleuk dat je me wilt volgen. Ik heb jouw blog ook bekeken en wow, wat een prachtige blog heb. En meteen met mijn neus in de boter met je tutorial over je leuke pompoenen. Na een tijdje door je blog te hebben gestruind heb ik al weer zoveel inspiratie opgedaan. Je hebt er zelf ook een volger bij.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. AWESOME. Simply beautiful! xoRebecca

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...