dinsdag 16 oktober 2012

New little Bibi kitty-cat

Hey blogladies,

Nou dames ik ben met een nieuw beestje bezig geweest, en ik kan je vertellen dit doe ik niet gauw een tweede keer meer!! Mag ik jullie voorstellen dit is Bibi de kleine ondeugende meid!!
Bibi is een miniatuur kitten en zo erg petit!! Op de beurs in Bleiswijk was ik op slag verliefd op dit schattige pakket, niet wetende dat het echt een hele klus was om haar te maken!!
Ze is zo erg klein dat ze gewoon op een roos kan zitten zonder dat de roos om knakt.
Bibi is echt een dromer, ze denkt aan mooie dingen, snoepjes en sardientjes in blik....
Maar als je nog een kleine kitty-cat bent mag je nog alleen maar melkje hoor Bibi!!!!
Bibi is al echt heel knap ze doet al poepie en plasje buiten, ze is even aan het uitrusten op het bankje in de tuin.
Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe bewoonster..
Bibi vanuit de dolle beestenboel hier kunnen wij alleen maar zeggen dat we heel blij met je zijn!!
 
En bij een geboorte hoort ook een gezellig boeket
en omdat Bibi een meisje is kleurt het hier helemaal roze!!
Een hele fijne week toegewenst...
Veel liefs
Sharon
xxx
 

25 opmerkingen:

  1. Ooh,wat een schatje,ja niet gemakkelijk om zo kleine wezentjes te scheppen maar ze ziet er wel heel erg prachtig uit hoor,lekker genieten van je nieuwe bewoonertje en de prachtige bloemetjes,fijne avond,liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Shar, het is echt een schatje hoor. En zo klein... Waar haal je het geduld vandaan? En je verhaal erbij is ook weer heerlijk om te lezen. groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sharon,

    ontdeugend maar ontzettend schattig!!! Ik geloof je direct als je zegt dat het een klus was...zo klein..maar je hebt het wel heel netjes gedaan en haar een superschatigge uitstraling gegeven.
    De geboortebloemptjes passen er heel mooi bij,wat lief die pastelkleurtjes..ik vind dat standaardje ook al zo schattig!

    fijne avond en lieve groet,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap dat je verliefd bent op die schattige Bibi! Wat heb je ze super gemaakt, Sharon!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat moet inderdaad een gepriegel zijn geweest.
    Maar wat een dotje is het geworden!!


    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is Bibi supermooi geworden!!!
    Het is een prutswerkje hé, ik heb er ook al enkele gemaakt.Nu zou het niet meer lukken ik denk dat ik het geduld niet meer heb.Geniet maar van je verliefd zijn, zo loop ik hier ook rond verliefd op al mijn beren.Als je in hun oogjes kijkt krijg je toch zo een heerlijk gevoel hé.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sharon,wat een schatje is Bibi geworden, ze ziet er super lief uit !!!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet echt gemakkelijk was zo`n klein beestje te maken, maar je hebt het heel knap gedaan :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is bibi mooi zeg en een echt knuffeltje.
    prachtige foto,s heb je weer gemaakt en ik heb dan ook weer genoten van al dat moois.
    ik swap wel vaker met mensen uit het buitenland.
    deze swap ging naar albanie waar julia woont.
    mocht je ook eens zin hebben in een swap , mail dan even ( zie blog ).
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Lieve Sharon..♥
    Ach krijg je het ook al te pakken die kleine knuffeltjes♥ te maken..hihi
    Ja ik weet het het is niet gemakkelijk ..het kost je veel geduld maar het plezier ervan neemt niemand je meer af ..;))
    Je hebt het ook echt MOOI gemaakt hoor!!
    Liefs en groetjes Gaby..♥
    Bedankt voor je lieve berichtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Sharon, wat is dit een lief schepseltje, zo snoeperig zacht van kleur en vachtje.
    Dat is een "zware bevalling" geweest, maar was de moeite waard.
    Reuze leuk is ze geworden.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bibi Share is so sweet, so wonderful, so sexy, i love she
    hugs from Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze is zo lief echt een snoezie,en ja het is heel veel werk zo'n kleintje maar wel heel leuk.

    fijne dag vandaag.

    Lieve groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The most beautiful kitty I've EVER SEEN! More than lovely....precious.

    Love, Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ze schitterend Sharon.
    Zo lief,vind het heel knap van je dat je dit kan.
    Echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig beertje!
    wel een heel priegel werkje lijkt me. zo klein!
    Mooie bloemen ook,ben gek op roze.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat en vreselijk schatje is ze.

    En wat een mooi blog, kom zeker vaker langs.

    Warme groetjes Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your kitty cat is just beautiful!!!! I love your creations Sharon! I need to look at more of your blog to see more beauty ~ have a wonderful day!! xxoo, Dawn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is Bibi toch een snoepie :) Dank je wel voor het volgen van mijn blog, ik ga de jouwe volgen tis echt een mooie!
    Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefelicteerd met de geboorte van dit schatje. Wat een dotje! Lijkt me echt een heel gepruts. Vooral het binnenste buiten keren. Een echt kunstwerkje.

    Groetjes,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Sharon..

    Ik kom toch nog even kijken bij je...
    Je hebt het maar mooi voor elkaar gekregen zo,n klein hummeltje...
    Knap om dat koppie zo,n fijne uitstraling te geven...
    Echt heel goed gedaan...groetjes van Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een lieverd, echt een ietsiepitsiemini kitty ;-)
    Eigenlijk kan hij mee in het poppenhuis he misschien is een kinderkamer ? Heb je heel mooi gedaan hoor en kan me voorstellen dat een een frulwerkje is.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Sharon,

    bij deze post kan ik wel reageren???

    Hoop dat alles voor elkaar komt hoor!

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...