dinsdag 30 oktober 2012

Happy Halloween!!!

Hey lieve Bloggies,

Morgen is het weer zover Halloween!! Jammer genoeg leeft het hier bij ons niet zo erg in de wijk, maar ik wil er toch wel even aandacht aan besteden. Want ja ,als je een thema kan vinden om te knutselen moet je dat zeker niet laten!!
Een heerlijk werkje is dat toch al die gezellige pompoentjes daar wordt ik zo blij van...
Ook heb ik nog een paar mini pompoentjes gemaakt met oranje bloemen erop.
En dit vintage halloween plaatje wilde ik met jullie delen, wat een snoetjes zeg...
daar wordt je toch helemaal blij van, die pakjes zijn zo snoezig.
En tot slot zijn de twee hondjes van mijn zussen vandaag 3 jaar geworden, op deze foto mochten we ze gaan ophalen. Helaas is mijn man allergies dus daarom geniet ik van de hondjes van mijn zussen.
Gigi en Marly alweer drie jaar hier waren jullie nog zo klein...
zucht....
Een fijne Halloween
xxx
Sharon
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...