zondag 18 november 2012

Felicity is geboren

Hey lieve Bloggies,

Goh dat is even een tijd geleden. Maar ik heb niet stil gezeten hoor!!! Ik heb in de tussentijd veel geknutseld en vooral veel gezweten. Want vanaf vandaag is Felicity geboren. Nou, ja vandaag? Eigenlijk is ze drie keer geboren. De beurs in Brugge die ik had bezocht, daar had ik al een patroon gekocht bij Maddie greendecorations. Zij heeft zulke mooie beestjes. Thuis was ik lekker aan de slag gegaan en na een week was Felicity geboren.....

Maar toen gebeurde er wat ergs.... Ik had Felicity laten drogen in de warme zon . Ik had haar lichtvochtig gemaakt om haar een smoezelig gezichtje te geven. In de tussentijd ben ik gezellig bij familie gaan eten, maar toen ging het s'avonds keihard regen.... Nooit meer gedacht aan mijn schattige beertje.... Bij thuiskomst zag ik het al. Ze was helemaal niet mooi meer en het was niet meer te herstellen, olie dom natuurlijk.

Maar ja wat nu, ik wilde haar echt nog een keer maken maar had niet genoeg stof om haar nog een keer te maken. Uiteindelijk bij de poppen en berenbeurs in de brabanthallen kon ik precies dezelfde stof weer kopen.

Gelijk heb ik ook wat prachtige spulletjes gekocht bij Stepi-bären. Wat hebben die twee dames toch altijd mooie dingen. De hoedjes had ik al vaker gezien maar nu had ik er echt een bestemming voor. Ik heb er ook een passende kraag bij gekocht.

Toen Felicity bijna klaar was vond ik haar eigenlijk niet zo mooi zoals bij de allereerste keer...
Ik dacht zucht.... heb ik weer!!! Ik zat een beetje te verzinnen hoe ik haar toch een mooie beer kon maken en ineens wist ik het!!!

Jij wordt geen beer zoals het patroon behoord, jij wordt een poes!!
En hier is ze dan... Felicity is geboren.
             Wat heeft ze toch een leuke toet, ik ben helemaal verliefd op deze kleine meid
                                                
Ze houd erg van vogeltjes daarom heeft ze een vogelkooitje op haar hoedje zitten, de sleutel van het kooitje hangt aan haar broek zodat ze haar veilig in haar kooitje kan stoppen als er gevaar dreigt!!! hihihi
In de roze schommelstoel komt Felicity helemaal tot rust want na zo'n geboorte moet je wel even bijkomen.
Zo zie je maar dat je door een kleine aanpassing een heel nieuw en ander beestje kan maken.
Ik hoop dat jullie net zoveel genieten als ik van deze nieuwe bewoonster...
De nieuwe volgers wil ik welkom heten!!
Tot snel
xxx
Sharon
 

23 opmerkingen:

  1. hahahhaha...wat een verhaal zeg..

    Zonde van je werk en de stof....maar niet getreurd,je hebt nu een prachtig lief poesje met supergave hoed.

    Niet alles kan altijd maar lukken..ik begon aan een beertje,die werd uiteindelijk een ijsbeer...niks mis mee, maar niet mijn type beer, maar dochterlief vond hem zoooo gaaf, dus die is er nu gelukkig mee, toch niet voor niks al dat werk..

    geniet heerlijk van je nieuwe huisgenootje, ze mag er zeker zijn!

    lieve groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een dotje!!!
    Ze heeft ook echt een poezengezichtje echt geweldig!

    groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ongelooflijke lieverd. Maar wat heb je er een werk van gehad.
    Geweldig, wat zul je van haar een hoop plezier hebben.

    Liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Sharon, ik zie het helemaal voor me, wat heb je dit leuk en in geuren en kleuren verteld,
    mooi toch dat je na tegenslag een bijzonder eigen beestje hebt weten te maken.
    En wat voor 1, ze is beeldig.
    Wat een perfecte poes, ik ben echt stinkend jaloers op je handwerk kunsten.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HallobSharon

    Oh Felicity is erg mooi geworden.......!


    Groetjes Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb daar alle begrip voor hoor dat je verliefd bent.
    Wat een schatje ik kreeg ook al kriebeltjes in mijn buik toen ik haar zag.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieve Sharon..

    Wat is ze mooiiiiii een echte poes ..
    Ik heb haar goed bestudeerd..leuk dat vogelkooitje en die sleutel daar is over nagedacht haha...
    Ik ben weer trots op je en je blijft mij verbazen super mooi gemaakt....Liefs van Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze is schitterend Sharon,wat heb je dat mooi gemaakt.
    Wat ben jij harteloos zeg,om dat andere beestje buiten te hangen en zelf weg te gaan, (ha,Ha )oli dom maar deze is echt geweldig,geniet van haar,veel plezier met haar.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Sharon, wat een verhaal, en wat afschuwelijk als zoiets gebeurd, maar je hebt daardoor nu wel een superrrr mooi poezenkind :)
    Wat ziet ze er schattig en prachtig uit, en dat is nu echte creativiteit, je maakt van een niet zo leuke beer een geweldig mooie poes !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O jeetje toch, wat een verhaal, wat goed dat je er de moed nog kon inhouden want het resultaat is prachtig!
    Wat een mooie dame met haar prachtige hoed,en mooie zachte kleurtjes van kleding, daar kan je weer lekker van genieten,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi,Sharon!!She's wonderful, my compliments!! ^_^ Are you preparing something for Xmas,too? Hugs,Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Shar, je had me al verteld dat je met Felicity bezig was en nu kan ik haar bewonderen. Wat is ze gaaf geworden zeg. En weet je wat wij ons DT (van Maaike) altijd zeggen als we iets doen wat niet volgens de bedoeling is en we er ineens een andere draai aan geven: een embellishment opportunity. Een van de meiden had dat een keer zo genoemd en we vonden dat wel een hele goeie en houden deze erin. Dus ... een fout hoeft niet altijd een fout te zijn maar zich zomaar ineens omzetten in iets heel nieuws. Zoals in dit geval bij jou dus. Groetjes en geniet van haar. Je mag hier best trots op zijn. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sharon,
    Ze is in één woord helemáál geweldig.
    Ze is echt snoezig en zo zie je met één aanpassing kun je heel veel veranderen.
    Je mag trots op haar zijn.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow she ist so wonderful and important, i love it
    hugs from sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Sharon..♥
    Dit is toch wel een apart♥ verhaaltje♥ waar je een traantje bij kan weg pinken..;)Wel beetje zielig van je oude beertje♥..:(
    Gelukkig♥ is nog allemaal goed gekomen en is nieuwe Felicity (een aparte naam trouwens) toch nog opnieuw uit je handen♥ geboren♥..;))
    Ze ziet er heel MOOI♥ uit en ook haar hoedje♥ is LEUK♥ gemaakt..!!
    GENIET♥ van je nieuwe Lieverdje♥ Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een scheetje, Sharon! geniet van je nieuwe bewoonster!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dear Sharon, are happy that you are mine new supporter. I have been being your supporter for a lot of time and I look at your blog! Be sorry me that on your blog there is no translator and cannot read, but the photos and your fabulous jobs I love them a lot!!!
    Baci da Venezia

    Rosarita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze is erg schattig geworden hoor ondanks de metamorfose!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hallo Sharon. Wat een lief snoetje, en wat een prachtige diertjes maak jij. Ik moet toch maar eens gaan leren hoe je met naald en draad moet om gaan. Vind het echt prachtig wat jij allemaal maakt en super knap.
    lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sehr gute Bilder. Ich wünsche einen schönen 3.Advent.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje is dit toch geworden. Ik wil je even laten weten dat ik weg ben van je mooie blog en je prachtige creaties ♥ ♥ ♥
    Ga je nu ook zeker volgen.

    Liefs, Thea xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben echt FAN van Felicity! Ik vind haar zo mooi! Ik kan gewoon niet geloven dat mijn tante dat kan maken. En.. Voor Bink zou je toch ook een Ruby-beertje maken?



    Kusjes je nichtje A

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...