donderdag 22 november 2012

Country & Christmasfair Kasteel de Haar

Hey lieve Bloggers,

Wat een prachtige dag vandaag!! Ik ben naar de Country & Christmasfair geweest in Haarzuilen. En dames dat was genieten!!!! Helemaal top, er was zoveel te zien dat heel me hoofd ervan ging tollen.
Ik wil jullie natuurlijk weer een sfeerimpressie geven. Te beginnen met dit schattige huisje waar mijn hart een ineens heel snel van ging kloppen.....
En zeg nou zelf dit is toch veel te schattig ook al heb je geen kinderen of kleinkinderen dit wil iedere vrouw hebben!!!
Het weer werkte enorm mee dus ik denk dat iedereen dit ludieke idee had om te gaan!! hihihi wat een mensen massa....
Dit wilde de pret niet drukken hoor maar het was wel heeeeeel eeeeeeerg druk!!
Mooie spullen genoeg voor ieder wat wils
Overal engeltjes, want een kerst zonder engeltjes is natuurlijk geen echte kerst.
Mooie brocante en nieuwe spullen met elkaar gematcht.
Mooie beelden en deze mooie dames werden net voor mijn neus weggegrist
ik moest even slikken.....
maar ja er komen vast andere mooie dingen op mijn pad
adembenemend
mooie opbergboeken helemaal oud gemaakt.
Velen bomen helemaal gestyled in Engelse sfeer
weer zo'n schattig huisje
Er was een koor in traditionele kledij
altijd leuk om te zien
mooie auto zeg!!!
En op het eind een leuke lakei die ons een fijne dag nog wenste!!
En dames dat was het zeker.
Wat heb ik genoten, heerlijk in het zonnetje mooie viool muziek mooie spullen
Wat kan het leven fijn zijn!!
De fair is er nog heel het weekend dus dames heb je niks te doen, neem man lief mee of een toffe vriendin en gaan!!
De fair is tot 10 uur  s'avonds open en dan is ook alles verlicht dus qua sfeer nog mooier.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden.
Bedankt voor de leuke berichtjes t.a.v mijn vorige post.
Veel liefs
xxx
Sharon

23 opmerkingen:

  1. Wat laat je ons weer mooie dingen zien. Prachtig. Ik kan me voorstellen dat je hier nog even van gaat nagenieten hoor.
    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad heel mooi en gezellig uit. Maar ehh.... heb je niets gekocht? Daar zeg je nl. niets over :-) Niks voor jou om niet toch iets nieuws te zien wat je wel heel graag zou hebben. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk en dit is misschien wel een ideetje om van het weekend te gaan doen...

    fijn weekend,

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er allemaal schitterend uit en zoooo gezellig!!!
    Om hebberig van te worden hihi..

    groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woww dat ziet er gaaaaaf uit zeg, allll die engeltjes zuchttttt zo mooiiiii, ben er ooit iok eens geweest ook in het kasteel superrrr gaaf !
    Maar morgen ga ik naar de verzamelbeurs in Utrecht

    Fijn weekend , groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Poeh, het is maar goed dat het te ver bij mij vandaan is. Wat een leuke foto's zie ik weer voorbijkomen. Dan is het zo moeilijk om niet alles wat ik leuk vind te kopen. Maar nu is het gewoon fijn genieten van jouw mooie plaatjes.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Sharon..♥
    OOOohh... is dat nu een echt Rose♥ Romantisch♥ Tuinhuisje♥ of minatuur♥..PRACHTIG♥ daar word elke vrouw wel verliefd♥ op toch..;)))??
    Je hebt weer eens kunnen genieten♥ van al die mooie♥ spullen♥ en die engeltjes♥..Gaaafff♥..;))
    Fijn weekend alvast Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi,Sharon!!This xmas Country Fair should have been fantastic!! I love everything,but especially the two white lady busts ^_^ Hugs,Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww,wat een schitterende sfeervolle foto,s zijn dit.
    Dat is echt heel erg mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sharon, ik ben stront jaloers op dit dagje uit van je.
    Hoe weet je deze fairs toch te vinden?
    Ik wil ook zo een huisje, wat een tof dingetje.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zo'n prachtig Kerstkasteel, met al die mooie spullen!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Guten Tag Sharon! That's about the extent of my German these days (though 2 years of it in school should have made me much better!!). Thank you so much for your well wishes for Thanksgiving! How sweet of you! I am truly blessed to count you a friend. Hope you have a wonderful season of love and close family.
    Blessings,
    Doni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sharon, wat heeeeeeerlijke foto`s van al die super gave spullen !!
    Wat zul je een heerlijke dag gehad hebben, er is zoveel moois te zien, jammer dat het zo ver bij mij vandaan is, maar door jou prachtige foto`s heb ik toch het gevoele een beetje daar te zijn geweest :)
    Voor jou een hele fijne zondag !

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ¡Que hermosos mercados puedo ver a través de estos blogs tan fantásticos!

    Agradezco las bellas imágenes, Sharon!

    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waow Sharon jij hebt zeker genoten, ik was al helemaal mee, maar voor mij te ver ;-( Mijn moeder is er wel naartoe met een vriendin maar ze zijn een paar dagen op hotel. Ik moest op de hondjes letten haha ook leuk hoor!
    Bedankt dat ik toch even mocht genieten.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er gezellig uit zeg! Echt genieten van je foto's! Dat roze huisje is echt super schattig!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Sharon

    OOO die Fair ziet er wel heel erg gezellig uit, wat een mooie spulletjes hebben ze daar en dan in zulke mooie omgeving, dat is zeker genieten. Ik ben pas weer terug van vacantie en ben alle nieuwe creaties op de Blogs weer aan het bekijken. Wat heb je een prachtige, schitterende, lieve poes gemaakt zeg, een schatje! Die krijgt vast een speciaal plaatsje want het is een topper hoor.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Op naar de 100 volgers ;-)
    Wat een prachtig sfeervol blog heb je!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Sharon..♥
    Ik kom je even warme LIEVE♥ wintergroetjes♫ brengen..;))
    Ik zie dat je bijna 100ste♥ volger hebt..leuk hé maar ik mis♥ je ook ..hihi..;)))
    Veel Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sharon,

    Alles ok? Tijdje niks van je gehoord,

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi sharon alles goed?Het is zo stil op je blog.
    Wilde je even hele fijne kerstdagen wensen.

    lieve groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige creaties en foto's!
    Je beertje is ook weer schitterend zo veel te zien op je blog, echt leuk!
    Xx Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Many people want to increase their muscle mass and create a toned, developed body that is not only aesthetically
    pleasing, but strong and healthy as well. Yes we would like muscle, but in the right way, and gaining lean muscle without fat is the key to doing this.
    At duration for just a very limited time time period, it'll be incorporated a unique plan that will produce complete ''mirror magic'' for your entire body within seven days.

    my webpage ... muscle Maximizer results

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...