dinsdag 15 januari 2013

Tutorial heart of peanuts

Hey Blogvolgers,

Nou daar ben ik dan eindelijk terug van weggeweest, en wat heb ik het bloggen gemist. Inmiddels heb ik velen mailtjes gekregen van jullie waar ik bleef . Ik heb lekker even rust genomen, zeker in December heb ik het altijd vreselijk druk met van alles. Dus ik heb besloten om even een blogpauze te nemen. Maar goed nu ben ik er helemaal weer.


Mijn eerste blogpost van het jaar begint goed want ik heb voor jullie een tutorial gemaakt wat gelijk aansluit bij het winterse weer. Ik heb namelijk een heel mooi hart gemaakt met pinda's.

Wat heb je allemaal nodig om zo'n pinda hart te maken?
-pinda's
-sterk vissers garen
-stevige dikke naald
-een ijzeren harten vorm ( hoeft natuurlijk geen hart te zijn)
-schaar
-lint
-stevig garen


Nou dan gaan we beginnen!!! Leg het ijzeren hart op tafel en begin alvast met het vastmaken van het vissersgaren. Probeer het zo strak mogelijk in het hoekje van het hart te beginnen anders gaan je pinda's aan de wandel. Dan rijg je drie pinda's op een rij en zet je dat vast met stevig draad. De pinda's moeten echt strak geregen worden want anders slingeren ze in het rond, zo krijg je het mooiste effect.

Ik heb gekozen voor een groot hart maar je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt.
Goh wat een klus!!! Daar had ik me even in vergist.
Als je helemaal klaar bent doe je er een mooie strik in het midden van het hart.

               Nou vogeltjes smullen maar!!!!
Ik heb het hart aan mijn tuinhuisje gehangen, ik ben zo benieuwd ofdat de vogeltjes even bij ons langskomen.
Ze hebben het nu echt een beetje moeilijk met de onverwachtten vrieskou!! Dus dames gauw aan de slag de                   diertjes hebben ons nodig!!
         
           Lieve bloggies bedankt voor jullie bezoek!!

                       Veel liefs
                        Sharon
                           xxx
                                               
                                                                 

18 opmerkingen:

  1. Hoi Sharon.
    Leuk dat je er weer bent. Nou dat is een mooi hart voor de vogeltjes. Je heb trouwens een hele mooie blog vind ik.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent en je hebt een mooi hart gemaakt. Jaren geleden hing ik ook wel eens van alles op ons dakterras, maar ik kwam er achter dat de vogels dan wel erg veel poep achterlieten. Ik ben er dus mee gestopt om iets lekkers neer te hangen want ze bleven dan ook in het voorjaar komen als ik mooie plantjes in de bakken gezet had. daar was ik niet echt blij mee.

    helaas dus voor de vogels geen pinda's buiten.

    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Shar, fijn dat je weer terug bent ik heb je gemist hoor. Het hart is wel erg leuk geworden. Hou me op de hoogte van de vogeltjes.... Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Sharon

    Gezellig dat er weer bent ! En wat een superrrrr mooi hart is het geworden , denk dat de vogeltjes wel erg blij zijn met jou !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er "hartstikke"gezellig uit Sharon,ik heb pindaslingers ophangen tussen de dwarsbalken van de pergola en er wordt lustig van gesnoept door vlaamse gaaien,kraaien en eksters,wat op de grond valt eten de mereltjes en de kleine vogeltjes op,haha,ben benieuwd wat er bij jouw op af komt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OO Wat is dit een leuk idee. ik ben gek op harten en ook op vogeltjes in de tuin dus dit vind ik een heel gaaf hart.
    Ik had voorheen een halve lege kokosnoot hangen die ik af en toe vulde met wat pindakaas. Nu heb ik daar een echt "hhuisje"voor, de pot wordt in dat huisje gezet en de vogeltjes komen lekker smullen. zo heb ik al koolmeesjes, roodborstje en pimpelmeesjes zien snoepen en op de foto vast kunnen leggen. Er zaten ook 2 Vlaamse Gaaien en een duif te loeren maar die merkten toch wel dat het voor hen niet weggelegd was hihi,. Gelukkig heb ik ook vetbolletjes en pindanetjes hangen dus het is een feestje voor ze (en voor mij want ik geniet)
    Ik hoop dat er lekker veel vogeltjes op af komen maar dat zal vast wel, veel plezier ermee.
    liefs hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sharon, wat fijn dat je er weer bent, en dan gelijk met z'on leuke tutorial, wat een prachtig hart, daar zullen de vogeltjes echt blij mee zijn :)
    Zelf durf ik niks voor de vogeltjes op te hangen, van wegen mijn 3 katten, die liggen dan altijd heel verschrikkelijk op de loer.

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve♥ Sharon..♥
    Ohlala je bent er weeeeerrrrr♫...;)))))))))))LEUK♥!!
    We hebben jou♥ gemist☺ hoor en wat MOOI♥ dat Hartje♥ met die pinda's voor de vogeltjes wat LIEF♥..;♥
    Ben al benieuwd naar je volgende Post♥..hihi..♥
    Heel veel Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee en mooie tutorial.fijn weer werk van je te zien.
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor die leuke tutorial, je hart is heel mooi!
    Gezellig al die vogels die op de pinda's afkomen.
    Ik heb altijd een bak voer op mijn balkon voor de vogels staan met water, daar komen meestal kleine tortel duifjes op af.
    Ik ben blij dat je weer terug bent, je post is altijd zo leuk.
    Heel veel liefs,
    Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig hart heb je gemaakt en het staat ook zo mooi aan de deur! Lekker nu voor de vogeltjes,

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh je hart is echt heel leuk geworden...dat is een super idee.
    Ach die arme vogeltjes kunnen wel wat hulp gebruiken met dit weer.
    En ik vind het altijd geweldig om die prachtige vogeltjes in de tuin te hebben.
    Bij ons leven ook een hele grote zwerm groene halsbandparkieten in het wild...en ik probeer ze altijd naar de tuin te lokken met pinda`s en heel af en toe lukt dat...als het me nu nog lukt om er een foto van te schieten ben ik ook blij haha.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, ik ben echt flapper gestued (?). En dan te bedenken dat ik toen ik laatst bij je was, dat je pas op de helft was! Het eind resultaat is echt heel erg mooi geworden! En die strik maakt het echt af! Kuzziez je nichtje A

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi, thіs wеekend is fastiԁiouѕ dеsigned foг
    me, beсauѕe this point іn time і am гeaԁing thіs enormous еduсatiοnаl artіcle heге at my resіԁence.


    Fеel free to viѕit my homepage; personal loans
    Also see my website :: personal loans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your web site provided us with valuable info to work on. You've done a formidable job and our entire
    community will be thankful to you.

    Feel free to surf to my site - acheter followers twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I'm extremely inspired with your writing talents and also with the layout to your blog. Is this a paid theme or did you customize it your self? Either way keep up the nice quality writing, it is rare to look a great blog like this one nowadays..

    Here is my weblog acheter Des vues youtube
    Also see my site > vues youtube

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superb site you have here but I was curious about if you knew of any forums
    that cover the same topics talked about here? I'd really love to be a part of group where I can get suggestions from other knowledgeable people that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Bless you!

    Feel free to surf to my web page seo service package

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello, I enjoy reading all of your article.
    I like to write a little comment to support you.


    Also visit my web site free seo service

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...