zaterdag 26 januari 2013

shabby chic birdcage

Hey lieve Blogfriends,

Vinden jullie het ook geen gedoe al dat slechte weer buiten? Gelukkig gaat de dooi beginnen en daar wordt ik wel een beetje warm van. De vogeltjes zijn nog steeds blij met mijn pinda-hart en binnen wordt het weer tijd om de boel een beetje aan te kleden.
Ik had deze vogelkooi gekocht en daar horen waxinelichtjes in. Maar ik dacht het zijn net bloemenvaasjes ik vul de glaasjes met mooie roosjes. En dit is het eindresultaat .....
Is het niet prachtig.....?
Het is bij mijn thuis helemaal in het thema voor de vogeltjes.
Zelfs heb ik mooie labels gemaakt om elk leuk projectje te belonen met een label
Wat is dat toch heerlijk die nostalgische labels en een leuk werkje om te doen.
Verder ben ik nu hart bezig om er een klein schepseltje bij te maken. En een schatje dat het wordt!!
Ik hoop dat ik jullie nieuwsgierig heb gemaakt!!
Fijn dat jullie weer bij me op visite kwamen, een gezellig en warme week toegewenst
Veel liefs 
Sharon
xxx

18 opmerkingen:

  1. Lieve Sharon, wat ziet de vogelkooi er schattig uit met al die mooie rozen, echt al een beetje lente !
    De labeltjes zien er prachtig uit, maar ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar je nieuwe kleine schepseltje......... dus laat ons niet te lang wachten :)

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sharon, love the sweet birdcage and the tags are divine! Reminds me of warmer days to come! It's so cold here in the state of Kansas! So glad I found your blog again. I am a follower (52apothecaryshop is my old blog) I had to change my name. Please visit me again when you get the chance! I look forward to seeing your future surprise! Hmmmm wonder what it is... xo Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, wat lief je vogelkooitje zo met bloementjes en je labels vind ik heel mooi gemaakt.

    Oh een nieuw schepseltje je maakt me nieuwsgierig...

    fijne zondag,

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sharon.
    En of je me nieuwsgierig hebt gemaakt. Ik vind het vogelkooitje zo waanzinnig mooi. En de labels vind ik prachtig. Helemaal mijn stijl. Fijne zondag.
    Knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat is dit weer genieten, zo lekker wegzwijmelen naar al dit moois. Wat zal er dat gezellig uitzien in je huis, de mooie witte vogelkooi met romantische bloemen, de kleine vogelkooitjes omringd door hederaboogjes en tot slot de schitterende labeltjes, stuk voor stuk plaatjes!
    Je hebt me wel heeeeel erg nieuwsgierig gemaakt wat er aan gaat komen hoor, dat het mooi si twijfel ik beslist niet aan. Gelukkig ben ik je volger en hoef ik niets te missen, heerlijk een blog hoor;)
    Fijne zondag, geniet er lekker van, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Sharon, wat ziet er allemaal gezellig uit...heerlijk al in de lente stemming.
    Het kooitje is echt superleuk met die mooie roosjes.
    En je hebt me zeker nieuwsgierig gemaakt naar je nieuwe schepseltje...

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke gezellige lentepost, ben ook zo blij dat de sneeuw eindelijk verdwijnt, ik wil ook lente, zelfs het kleinste teken ervan, daar ben ik al blij mee :)
    Ben benieuwd hoor, naar je nieuwe schepseltje, ik wens je een heel mooie zondag toe, liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sharon. Wat lief die labeltjes! En het kooitje vind ik ook echt mooi met de roosjes er in. ook ik ben nu echt benieuwd wat voor schepseltje je aan het maken ben. Een hele fijne zondag! Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kooitje heb je zeg. En die labeltjes zijn ook super. Ik mis jullie wel hoor met dat rotweer. Ik hoop dat jullie er binnenkort weer gewoon zijn. Veel gezelliger op dat plein, het is nu zo saai en leeg. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig thema al die vogeltjes. Je kooitje is super geworden.
    En die labeltjes zijn geweldig. Lekker romantisch ook.
    Ha ha lijkt wel of iedereen de lentekriebels heeft (hint hint hint!!!)

    Jij bent nieuwsgierig naar mijn nieuwe creatie, maar ik ook ik die van jouw hoor! Ben benieuwd welk lief beessie er nu weer uit je vingers komt, vast iets moois.

    Fijn weekend, Thea x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is al een echte lente-post...zo gezellig...
    Na al die sneeuw nu eindelijk de dooi en vanmorgen hadden de vogeltjes het al erg druk buiten, ook zij zijn blij met een andere temperatuur!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hè wat leuk, erg romantisch en shabby chic vind ik ook zo leuk. Het vogelkooitje ziet er leuk uit!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,

    Wat gezellig en leuk Sharon, vogeltjes,lekker vrolijk ook.
    Staat heel gezellig die vogelkooitjes,daar kun je van alles mee doen. Leuk om weer eens een post van jou te zien.

    lieve groetjes



    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke blog heb je Sharon! Via Nelleke's blog kwam ik hier even kijken en ben onder de indruk van je creatie's. Bij deze heb ik mij aangemeld als volger en laat me inspireren door je. Neem ook eens een kijkje op mijn blog als je wil.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Shar! Ik vind het er in het echt mooier uitzien! Ik vind die vogelhuisjes wel heel schattig. Ik hoop dat ik snel weer langs kan komen!

    Kuzziez je nichtje A

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very, very nice blog! Travel a lot of fun and joy!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is je post toch altijd vrolijk en romantisch.
    Je boft in Holland dat er altijd mooie verse bloemen te koop zijn, we hebben bloemen hier maar zijn duur en hangen al voordat ze open gaan, dus hier kies ik voor nep...
    Je vogel kooitje ziet er prachtig uit! je hebt de lente al in huis gehaald.
    Liefs,
    Angela.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...