zondag 3 februari 2013

Valentina is geboren!!

Hey lieve Bloggies,

Fijn dat jullie weer even op visite komen, want dit moeten jullie zien!!! Mijn kleine Valentina is geboren.
Wederom weer een hele bevalling hoor!! Want voordat ik aan de slag ga zit ik al te dagdromen hoe ze zal worden en dan eeuwig twijfelen wat voor kleur stof!! Ik blijf altijd maar bij het roze maar ja, die kleur blijft gewoon weg mijn lievelings kleur!!
De kleine spruit heeft de naam Valentina gekregen, hoe kan het ook anders als je rond valentijn geboren wordt!!
Even lekker tegen zus lief aankruipen want het is echte zuster liefde!! Zijn ze samen nou niet beeldschoon?
Valentina heeft ook haar eigen poppenkind en dat is een Zwitsers Heidi Ott popje...
Dit was mijn aanwinst van de afgelopen beurs in Bleiswijk. En natuurlijk was ik op slag verliefd...
Ik heb nog nooit zo'n klein popje zo mooi en verfijnd gezien.


Valentina heeft haar ballonnetje altijd bij zich. Dat vind ze gewoon fijn, en heel soms als ze iemand lief vind mag diegene het ballonnetje houden. Ja, het is een romantisch meiske hoor!!
Wordt eens tijd dat ik een kater ga maken!! hahahahahaha!!!
Die gezellige ballonnetjes zijn zo super snoezig en erg leuk om bij een beer of popje te zetten.


Ze droomt vaak over sardientjes in blik en een lekker flesje melk, en natuurlijk over de liefde....
Ik ben helemaal verliefd...
Jullie ook?
Dit fotootje heeft me geïnspireerd om Valentina te gaan maken!!
Ik wens jullie een geweldige Valentijnsdag alvast,
vol liefde en veel verrassingen!!
Veel liefs 
Sharon
xxx

34 opmerkingen:

  1. wow, prachtig zeg!
    wat is ze mooi en schitterend werk wat ik niet in mijn vi ngers hebt.
    en alles is weer gegeven in prachtige foto,s.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk gemaakt weer. Wat een schatje. echt genieten hoor, je blog!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Shar, ze is echt superschattig geworden. En ik denk ze bij jou een prima thuis heeft. Ik vind het altijd heel knap wat je maakt, ik doe het je niet na. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je haar geweldiggg gemaakt Sharon zo mooi, en dat popje erbij wat schitterend !
    Die ballonhartjes zijn ook gaaf zeg !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Sharon, wat is Valentina een knapperd en wat heeft ze een lief kleur vachtje. Ik vind haar super mooi gemaakt en die ballonnetjes erbij echt een heel mooi plaatje zo...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje die Valentina! Prachtig gemaakt, Sharon! Zo lief die hartjes op de voetjes!
    Fijne dag!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd zeg..... erg mooi!!!
    En wat een mooi popje heb je in bleiswijk gescoord echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooooo wat prachtig Sharon!!! Ik sta iedere keer weer versteld hoeveel blogsisters zulke mooie dingen kunnen maken. En daar hoor jij ook zeker bij Sharon. Wat een mooie Valentina heb je gemaakt. Die mooie oogjes met lange wimpers en die lieve oortjes. Vind het super knap hoe je dat voor elkaar krijgt. Die leuke hartballonetjes er bij. Echt schattig! Een hele fijne week!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. valentina is wonderful i like it
    hugs from sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend lieverdje is Valentina geworden. Ik vind je creaties allemaal schitterend. Moet toch ook eens beginnen met zoiets.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Sharon, wat is Valentina een schatje, je hebt haar zooo prachtig gemaakt !!!
    Ze heeft zo`n lief gezichtje en de foto`s zijn ontzettend mooi, vooral hoe ze daar bij haar zus zit, ze zijn inderdaad beeldschoon !!
    Voor jou een fijne week :)

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Sharon!!! wat zijn ze mooooi!
    Valentina is zeker ""Lovely"...en die balonnetjes zijn zo lief!
    Wat een kunstwerkjes zijn het geworden..prachtig.


    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sharon.
    Gefeliciteerd. Wat zijn ze mooi. Geweldig.
    Knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOO wat is dit weer een schatje, zo lief! Wat kijkt ze je mooi aan met die lange wimpers.Ik herken het wel, steeds rose kiezen. Het is ook mijn lievelingskleur en ik gebruik dit ook het allerliefste, het verveelt nooit.
    Dit is echt een schitterende creatie, mijn complimenten hoor.liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sharon.
    Wat een geweldige valentina heb je gemaakt ze is zo mooi en de kleuren ook (mijn lievelingskleuren)en dat popje erbij helemaal super gedaan hoor.Ga zo door.

    Liefs corina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schitterend is het weer Sharon.
    Het is echt om te kwijlen meis.
    Complimenten hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje Sharon ♥ Je hebt weer mooi poederpastels gebruikt. Niet alleen voor Valentijn maar om altijd van te houden.

    Liefs Thea x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. SQUEAL..... More than beautiful my talented friend. SWEET and just darling! LOVE THEM ALL!

    xo~Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig!Ik voel helemaal met je mee en ben wel degelijk verliefd op dit moois!!!
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Sharon,

    Eindlijk even bij de nieuwe aanwinsten kijken, je mag met recht trots Zijn op deze geweldige creatie! Het is een feestje om naar deze foto`s te kijken...
    Ook ik ben verliefd op het kleine schattige popje.


    fijne dag en lieve groetjesss


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dat knap gemaakt Sharon, en vooral de kleuren vind ik erg mooi. En wat een mooi popje weer!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Sharon

    Wat is Valentina mooooiii!!!
    Ja de rest van alle beertjes er om heen zijn ook prachtig!
    Wat een gave,als je zulke mooie dingen kan maken.Wees er trots op meis.

    Zo en nu ga ik je eerst in mijn Bloglijst zetten,want ik ben je steeds kwijt hahhahha.En zoveels moois moet ik wel bijhouden :-)

    Fijne avond verder

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a sweet little Valentine bear! Love it!!! xoxo
    Olivia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi,Sharon!! Valentina is soooo beautiful !! Hugs,Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sooo glad to have found your gorgeous blog! Valentina is so beautiful! You are so very talented. I'm going back to read more of your amazing blog!
    New follower,
    Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Yo tambien me he enamorado, es absolutamente preciosa.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sharon..

    Wat is ze mooi ,alles klopt eraan weer een plezier om naar te kijken..

    En die ballonnetjes hoe kom je erop haha echt weer iets voor jou...

    Weer een mooie creatie erbij !!

    Ik ben nog steeds blij met poesje Bibi ze staat zo schattig te wezen in de kast...

    Groetjes van Martine <3

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wauw, wat is Valentina een mooie romantische creatie geworden, hou jij je maar heerlijk bij het roze want je maakt prachtige roze wezentjes :)
    Haar ballonnetjes zijn ook zooooo lief,
    fijn weekend,liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sharon

    Hier dan eindelijk een berichtje je hebt er wel lang op moeten wachten.Wat ben jij toch creatief,en wat staan er al veel creaties op, niks teveel gezegd over valentina, het is een schatje.

    groetjes Karin ik zie je gauwweer bij de bloemenkraam.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a sweet little Valentine bear!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve♥ Sharon...♥
    OOHhh wat is Falentina MOOI♥..!!
    Je word er ook steeds beter in en met zoveel Liefde♥ gemaakt ..WOW ..;)))
    Ook die Ballonnen Hartjes♥ zijn Prachtig♥..;))
    Dit was echt weer even genieten♥ van jou mooie roze♥ post♥ wat ik ook zo missen moet als de pc niet werkt..;( lieve♥ zucht..;)
    Veel Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hello Dear :) .
    Great blog. Interesting post.
    Have a nice weekend.
    Welcome to my blog.
    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    Like me on Facebook. I will be extremely grateful.
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dag, Ik vind het altijd zo ontzettend knap hoe mooi mensen dingen kunnen maken en jij bent er een van.Ik ga je graag volgen. Mijn blog gaat over Frankrijk, de brocante die ik daar vind, de huizen die ik tegenkom die verhuurd worden en mijn reisjes,

    Je bent van harte welkom, groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Goedemorgen Sharon

    Ik kwam even kijken of je al iets nieuws had...
    dat blijkt niet het geval,maar ik wil je wel even n fijne zondag wensen.

    Vriendelijke groetjes,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...