maandag 25 februari 2013

Vintage Easter tags

Hey blogdames,

Fijn om te zien dat ik zulke leuke reacties krijg van iedereen!! En wat een volgers alweer erbij, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik heb in de tussentijd niet stil gezeten hoor, maar ik had weinig tijd om nieuwe berichten te posten. Hier in huis wordt het langzaam aan voorjaar en daar hoort de Pasen natuurlijk ook bij. Ik kon het niet laten om al vooruit te kijken naar de lente, want dames wat hebben we behoeften hieraan zeg!!!
Ik heb alvast mooie Easter tags gemaakt
En wat wordt een mens daar blij van !!

Ik had een klein fotolijstje gepimpt 
Die heb ik opgevuld met fiber- fill en zo wordt het een soort speldenkussen in een frame.
Daar kan je telkens andere labels in prikken of leuke boodschapjes in pinnen


Een mooie voorjaarsmand met blauwe en witte druifjes,
en gebroken eieren met als vulling een blauw druifje en kwartel eitjes.
Zo genieten zo'n klein voorjaarstuintje in huis!!!


Ik ben nog lang niet klaar met freubelen voor de Pasen maar hier alvast een voorproefje.
Hopelijk hebben jullie er weer van genoten!!
Veel liefs 
Sharon
xxx   

20 opmerkingen:

  1. Ha Sharon,
    Wat ziet het er allemaal lekker voorjaarsachtig uit bij jou, en een leuk idee van de Paastags!Ja voor de Pasen kun je zulke leuke dingen maken!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige voorjaars creaties.
    ziet er gezellig uit.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Shar, dit ziet er velbelovend uit. Ben benieuwd naar wat er nog meer gaat komen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, hier word ik heel blij van!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sharon, so sweet and beautiful!!!!
    Hugs Anna XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat ziet dat er allemaal mooi uit!!
    Heerlijk die kleurtjes..daar laait het lente gevoel direct van op.
    Super leuke ideeën weer..

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sharon. Wat leuk met die fotolijstjes, dat is echt een leuk idee. Ziet er gewoon schattig uit met die mooie tags er op. En heerlijk dat voorjaarstuintje in huis. En het ruikt ook altijd echt naar de LENTE heh?
    Lieve groetjes Brie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi sharon,wat een leuke spulletjes allemaal wordt je toch helemaal vrolijk van heb ook zo'n zin in het voorjaar ben het helemaal zat.

    Liefs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er super leuk uit die Tags en in dat lijstje gaaf gedaan !
    Heerlijk lente gevoel krijg je hiervan !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sharon,
    Ik krijg echt zin in het voorjaar. Zeker als je jouw blogpost bekijk. Wat een leuke tags heb je gemaakt en leuk idee om ze in een lijstje te doen En wat heb je een leuk binnentuintje gemaakt Heerlijk zo'n tuintje binnen.
    Van mij mag het voorjaar komen hoor!!
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sharon, wat heb je heerlijk gekutseld, de paastags zijn zooo schattig geworden :)
    Het binnentuintje vindt ik een super idee, zo heb je de lente echt in huis !!
    Voor jou nog een fijne avond.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww stunning creations!!!
    Thank you for sharing this beautiful inspiration!!
    Gorgeous photographs as well!
    Have a nice day :)

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet het er allemaal leuk uit zeg!!! Daar wordt je toch helemaal vrolijk van.........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weereen geweldige dingen gemaakt!Erg leuk om te zien........
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ¡Que hermosas composiciones, Sharon!

    Gracias por deleitarnos con tus creaciones.

    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sharon. Welkom op mijn blog . Leuk dat je een volger bent geworden.
    Meteen even bij jou langs.
    Zo, heerlijke inspirerende blog.Je begrijpt wel dat iki een nieuwe volger ben :-)
    Fijne avond en knutsel ze.
    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sharon.
    Wat gezellig ziet het er uit.
    Knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sharon,

    Bedankt voor je beterscahpswensen.Het duurt me allemaal veeeel te lang natuurlijk.

    Wat heb je weer voor moois gemaakt! Die lieve roosjes maken het weer helemaal af en het plaatjes van die Bunny is schattig!!
    Ook van de foto`s van je blauwe druifjes zijn heerlijk lenteachtig, Je heb al een heerlijk voorjaarssfeertje gecreeerd zo. Ben benieuwd naar de rest van je paasdecoraties.

    hele fijne zondag,

    lieve groetjes
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Sharon

    Hahahha het mag al een paar dagen niet zo zijn,dat ik hier reageer,want steeds als ik net reageren wil,komt er iemand binnen lopen hihihi...nu de deur op slot.
    Wat leuk zoals je dit gemaakt hebt in dat lijstje.
    Vind t lijstje trouwens ook heel mooi
    Ja meid het voorjaar komt er weer aan en ik hoop dat we gauw een beetje mooi weer krijgen zodat we weer lekker kunnen genieten van al het mooie wat de Lente ons brengt.

    Fijne zondag

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...