maandag 4 maart 2013

Hoera!!! Bink 5 jaar

Hey Blogdames,

Dezer dagen ben ik erg druk met het voorbereiden van mijn zoon zijn verjaardag!!!  Wat ik altijd doe wilde ik met jullie delen. Want mijn zoon wordt 5 jaar ,en al 5 jaar lang vier ik zijn geboorte.  Op een hele speciale manier want ik eet altijd beschuit met muisjes en maak elk jaar zijn geboorte tafel.

Mijn salontafel tover ik altijd om in een geboortetafel.  De krans heb ik hoog zwanger gemaakt, het was eerst een zwarte kerstkrans maar ik heb hem babyblauw gespoten. In alle open stukjes heb ik er watten, tule of satijnlint erin gedaan.
Na 5 jaar is hij niet meer helemaal zo netjes meer maar ik ben er nog steeds o zo blij mee.
Een pak met muisjes gooi ik er altijd los in en zijn geboorte kaartje!!
Totdat je 18 bent houd mama dit vol!!
Woensdag is de grote dag!!
Wat zal je verwend worden!!
Hopende op leuke reacties en natuurlijk tot snel!!
Veel liefs 
Sharon
xxx

21 opmerkingen:

  1. Totally sweet and more than fabulous! LOVE IT! LOVE LOVE LOVE it!

    xoRebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Sharon. En wat vliegt de tijd dan heh? leuk dat je die krans heb bewaard. En echt leuk de geboortetafel. Alvast gefeliciteerd met je zoontje. En voor woensdag een hele fijne en gezellige dag! lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi idee. Alvast gefeliciteerd en een fijn e dag. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een ontzettend leuk idee!!
    Prachtig kleurtje heeft de krans. Veel plezier woensdag. Je kunt naar buiten want het wordt prachtig weer.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sharon, je zoontje zal wel mooie herinneringen hebben aan zijn verjaardagen als hij 18 wordt, wat een leuk idee! Je krans is ook supermooi! Ik wens jullie prettige dag woensdag!
    Liefs,
    Christelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg om dat elk jaar te doen.Het gaat toch al zo hard voordat je het weet zijn ze groot en dan denk je waar is de tijd gebleven,maar ik wens jullie een hele fijne dag, en aan het weer zal het niet liggen als ik zo naar buiten kijk.
    Heel veel plezier morgen.
    Liefs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sharon.
    Wat een fantastisch mooie krans. Heel chic.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh wat geweldig Sharon,wat een leuk idee zeg.
    Heb er nooit van gehoord zo,maar vind het echt super.
    Alvast gefeliciteerd met je zoon.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat is dit geweldig leuk zeg, echt een traditie dus, heel erg mooi gedaan, ziet er prachtig uit.
    alvast gefeliciteerd met jullie zoon,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Sharon, wat een ontzettend leuk idee, zo zal je zoontje altijd hele fijne herrinneringen aan zijn verjaardag hebben :)
    De decoratie ziet er heel feestelijk uit !!
    Voor morgen een gezellige dag en veel plezier :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi, wat een bijzonder idee, mooi gemaakt meis...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Sharon,

    soms lukt het niet om een reactie te vinden bij jouw blog, maar volgens mij heb ik nu door hoe het werkt,haha...
    om te beginnen: van harte gefeliciteerd met je bink!!

    Wat ben jij een lieve moeder zeg! Dit is echt uniek, hoe je het viert met die krans en beschuit met muisjes. Het is en blijft heel bijzonder een geboorte van een kind, mooi dat je het op deze maniet viert.


    fijne dag!!!

    liefs
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sharon

    Wat een leuk idee en wat een feestelijk tafereel zo.
    Je zoon treft het maat met zo'n creatieve mams.
    Voor morgen alvast gefe;iciteerd natuurlijk en maak er een superleuke dag van.

    Vriendelijke groetjes,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sharon wat een prachtige krans! En een hele fijne dag voor jullie morgen!

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super mooie krans Sharon en een fijne dag met je binkie gewenst.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met Bink zn verjaardag.Hopelijk zijn jullie heerlijk aan t genieten.

    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sharon...
    Ik zie het nu pas,ik vind dit weer zo lief van je..
    Wat een goed idee heel leuk om op deze manier met zijn geboorte tafel zijn verjaardag te vieren..
    Maar het is ook een bijzonder jongetje..
    Liefs van Martine..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sharon, ik ben te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je bink :)
    Wat is je krans mooi zeg! Dit is nu blauw wat ik wél graag zie ;)
    Ik hoop zooo dat je gelijk hebt en de sneeuw mag smelten van de zon,
    fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sharon,alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon en wat leuk zo'n speciale traditie. Dit maakt mooie herinneringen voor later. Op de foto ziet de krans er nog mooi uit hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alsnog van harte! En je hebt een prachtige krans gemaakt!
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Sharon..♥
    Ohh Lief♥ deze post♥ alsnog van Harte Gefeliciteerd♥ met je zoontje♥ wel beetje laat he ..;)
    Je krans♥ is echt PRACHTIG ♥ gemaakt en heel werkje zo te zien ..;))
    Wens je een Fijn♥ weekend♥ en Lente groetjes sveel Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...