zondag 17 maart 2013

Shabby chic Easter wreath

Hey  Blogdames,

Hier thuis zijn we heerlijk in de paasstemming. Telkens komt er weer wat bij. Kan me ook vaak met paasspulletjes niet beheersen, en de afgelopen dagen wordt het huis hier steeds voller!!! Ondanks het weer waar natuurlijk iedereen echt helemaal crazy van wordt, heb ik me niet laten ontmoedigen om maar eens lekker te gaan freubelen. Vandaag laat ik mijn paaskrans zien wat ik heb gemaakt.



En natuurlijk weer in mijn favorieten kleur.....
De krans is gevuld met hortensia's, eitjes ,mulberry roosjes en camelia's
Het resultaat mag er zijn vind je niet?
Nog er een mooi hartje tussen gelijmd en klaar is kees!!!

Ik ben nu bezig met een heel snoezig beesie!! 
Zijn jullie nieuwsgierig?
Hou mijn blognieuws maar in de gaten!!
Fijne week voor jullie allemaal
Veel liefs 
Sharon
xxx

18 opmerkingen:

  1. Lieve Sharon,

    Bij jouw vorige opmerking moest ik zo lachen dat je schreef dat je er helemaal wild van was...hahahaha...nou ik kan je zeggen..ik word hier ook helemaal wild van! Kom maar op met die lieve kleurtjes,paasdecoraties en lentesfeer.
    Je hebt weer prachtige spulletjes gemaakt en maakt me ook nieuwschierig naar je nieuwe beestjes....Komt het snel?

    fijne week meis.

    liefs
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sharon, wat een prachtige paaskrans in zulke lieve kleurtjes :)
    Mij maak je ook al zo nieuwsgierig naar je nieuwe diertje, laat het maar snel zien hihi :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi paaskrans Sharon! Helemaal ook mijn kleurtjes. En ook ik ben echt nieuwschierig naar je nieuwe beesie.
    Een fijne week!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat is hij mooi geworden Sharon!
    Die mooie zachte frisse kleurtjes...
    Als de lente nog niet wil komen dan halen we gewoon de lente naar binnen toch?
    En ook ik ben reuze nieuwsgierig naar je nieuwe beessie...vol verwachting klopt ons hart.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Sharon, your wreath is delicate and beautiful.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kleurtjes. Je krans is super geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje. lekker zoet!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pasen en kerstmis zijn zo de echte feestdagen waar we naar uit kijken om ons eens creatief te laten gaan, het is hier ook zo. Je krans is prachtig geworden!
    Liefs,
    Christelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Sharon, wat een geweldige krans heb je gemaakt echt helemaal leuk. Je maakt me wel heel nieuwsgierig naar je nieuwe beestje hoor...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sharon.
    Moooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
    Ik vind de krans waanzinnig mooi.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhhh Sharon,wat is dit SCHITTERENDDDDDDDD.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sharon,
    Je paas krans is zo lief met al die roze bloempjes en dat hartje met dat haasje spant de kroon.
    Liefs,
    Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke lentepost met al die roze bloemetjes, helaas regent het hier op dit moment maar van jouw post wordt ik wel heel vrolijk,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww die kleurtjes wat gaaf gemaakt zeg !!
    Erg leuk idee !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je krans is heel erg mooi geworden Sharon....prachtige kleurtjes!!!!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje van een Paaskrans, mooi gemaakt!

    Fijn weekend,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Sharon

    Wat is dit een prachtige krans meis.Heel mooi hoor.

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super mooie krans zeg.
    mijn complimenten want het staat prachtig.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...