dinsdag 26 maart 2013

Birdy is born

Hey Blogdames,

Vandaag stel ik jullie mijn nieuwe vogelkind voor!!


En ze heet Birdy!!
Ze is gemaakt van vilt en het was heel spannend om voor het eerst een beestje te maken met dit materiaal.
Spannend omdat je snel bij vilt allemaal foutjes ziet. Maar gelukkig is het erg goed gelukt!!


Birdy is tevens ook een speldenkussentje, daarom zit ze ook op een doosje. Daarin kan je allemaal speldjes en knoopjes bewaren. Het is echt een heel romantisch vogeltje hoor, haar staart en vleugeltjes zijn van kant gemaakt.


Birdy verlangd naar de lente, de lente die begon in de sneeuw.....


Birdy ik vind je enig!! Jullie ook?


Mijn nichtje Angel was gezellig langs gekomen en zag Birdy, en die vroeg of dat ze ook zo'n mooi vogeltje mocht maken. Natuurlijk vond ik dat helemaal te gek!! En hier is haar schattige vogeltje geboren!!
En ze heet Larry!!

Lieve volgers en nieuwkomers bedankt voor jullie lieve reacties!!
Fijne Paasdagen
Geniet ervan
Veel liefs 
Sharon
xxx

33 opmerkingen:

  1. What sweet little bird pin cushions, they are delightful.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Shar. Erg leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super lief vogeltje sharon ben helemaal in luve,dat heb je superleuk gedaan en die van je nichtje is ook'zóóó ontzettend leuk.
    vilt is af en toe ook superleuk om mee te werken.
    ja ben al super zenuwachtig voor maandag het is alweer zolang geleden sinds mn laatste beurs.Kom jij ook nog naar Rotterdam?nou mischien zie ik je maandag dan wel zou het leuk vinden.
    Liefs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het mee zit ben ik zeker van de partij!! Ben benieuwd naar al je mooie spulletjes!!!

      Doe je best, hopelijk treffen we elkaar!!

      Veel liefs Sharon

      Verwijderen
  4. Heel leuk gedaan Sharon, echt een romantisch lief vogeltje!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat super lief!!! ze heeft echt een hele schattige uitdrukking op haar gezichtje..
    En Larry mag er ook wezen...

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sharon, wow.......ik ben helemaal verliefd op Birdy, wat heb je dit prachtig gemaakt, ze heeft zo´n lief snoetje, en wat leuk, vleugeltjes van kant, ik ben er helemaal weg van, ook Larry is echt een schatje geworden, I denk dat Angel wel in je voetstappen zal treden :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een lief vogeltje Sharon en dan ook nog eens helemaal mijn kleur! Ik wens jou ook hele fijne paasdagen toe meis!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhhh.....Lieve Sharon....die is hartverwarmend!! Ik was al benieuwd naar je nieuwe beestje maar had dit niet verwacht! Birdy jijkt heel lief uit haar oogjed. Helemaal zo leuk met kanten veugeltjes en staartje daarbij ook nog eens functioneel...ik ga zeg: gat in het dak!
    Het vogeltje van je nichtje is ook een snoepie.

    Jij ook hele fijne paasdagen Sharon, lekker doorgaan met dit soort lieve beestjes.

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhhh poehhhh jijkt moet natuurlijk Lijkt zijn...heb mijn bril niet op....


    doeyyy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh wat een schatjes,hier word ik meteen verliefd op,hééél leuk,lief en mooi,jammer dat ik nog lang niet jarig ben,hihi, ;p lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sharon,
    Wat een toepasselijke kleine vogel zo rond de pasen.
    Eet haar niet op hoor, ze is te schattig!!!
    Die kleine vogel van je nichtje is ook al zo leuk uitgevallen.
    En mooi "uitgevogeld" patroontje.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi sharon,
    Ik denk moet nog even wat zeggen,wist je dat als je je eigen inschrijft voor de nieuwsbrief van niesje wolters je dan een vrijkaartje krijgt voor de beurs van maandag moet je kijkken op www.niesjewolters.nl
    Mischien wist je het al maar ik denk zeg het even tegen je.
    Liefs corina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooooooooooooooooooo ik vind Birdy heeeeeeeeeeeel gaaf en lief!!!!! Oooo de kantjes enzo erop en erbij, dat maakt het helemaal af voor mij! Top!!!
    Oooooo en je nichtje is een natuurtalent, ik vind haar larry helemaal te gek!!!!!!

    Ooooooo de neusjes van Birdy en Larry vind ik zo gaaf. Wat is het???

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig vogeltje is ze geworden. Als dit jou eerste keer is, dan neem ik mijn petje voor je af hoor. Ze is zeer netjes in elkaar genaaid.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superlief zo'n vogeltje..........helaas hoor ik ze buiten nog niet zingen!!!! Ik heb vorig jaar ook al een vogeltjes patroon gemaakt omdat ik een vogeltje voor kerst wilde maken....niet gelukt....toen zat pasen in de planning............wederom niet gelukt.....nu maar weer wachten tot KERST.........ha ha......het schiet hier dus niet op met die vogeltjes. Maar wat in het vat zit, verzuurd niet.
    De jouwe is in elk geval klaar en je kan er van genieten.

    Fijne paasdagen en geniet ervan, Thea

    ps: Larry is ook super sweet met zijn puntmutsje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowww,wat heb je dit weer schitterend gemaakt Sharon,wat is ze lief,en zoet van kleur.
    Je bent echt een kanjer.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Sharon, Birdy is een lieffie echt mooi hoor en zo functioneel super gedaan meis...

    lieve groetjes Coby

    ps Larry is ook een schatje en heerlijk zo'n knutselvriendinnetje ;-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh Prachtig , wat een beauty, zo lief en die kleur helemaal geweldig
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sharon...

    Fluuuut Fluuuuu Wat is ze mooi geworden..Het zat al een tijdje in je hoofd een vogeltje te maken,en hier is ze dan..
    Echt heel schattig..en Larry mag er ook wezen hoor erg lief,samen komen ze de pasen wel door ..
    Groetjes van Martine.. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sharon, You have the most lovely blog, and your work is perfection. I am so glad you introduced yourself to me through your lovely comment on my blog Creative Breathing. I look forward to reading through previous posts. Again, beautiful! Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is ze schattig!!!!!!!!Mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sharon,
    Wat zijn ze lief. Laat de lente nu maar komen.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  23. AAAA! ! ! ! ! - easter tseplyonok - it is touching, touching! ! ! !
    Sincerely yours, Inga.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Sharon..♥
    Lief♥ dit vogeltje♥..ik was helemaal vergeten vorige keer hier over een reactie te sturen héhé heb ik weer ..;)
    Lief je berichtje op mijn post♥.. ik kom je dus ook even Fijne Vrolijke♥ paasdagen♥ wensen ..;))
    Ja de Lente♥ helaas.. heeft het hier weer gesneeuwd vanmorgen was alles weer wit ..lieve zucht ;(
    Lieve♥ warme Lente♥ groetjes Liefs♥ Gaby..♥



    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Sharon..♥
    Lief♥ dit vogeltje♥..ik was helemaal vergeten vorige keer hier over een reactie te sturen héhé heb ik weer ..;)
    Lief je berichtje op mijn post♥.. ik kom je dus ook even Fijne Vrolijke♥ paasdagen♥ wensen ..;))
    Ja de Lente♥ helaas.. heeft het hier weer gesneeuwd vanmorgen was alles weer wit ..lieve zucht ;(
    Lieve♥ warme Lente♥ groetjes Liefs♥ Gaby..♥



    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oww wat heb je dat superrrrr lief gemaakt , heel schattig zo'n vogeltje
    en je nichtje kan erook wat van zeg !!
    Nou van mij mag de lente nu ook wel komen !

    Fijne paasdagen

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooooh wat een lief schattig vogelkind! Prachtig gemaakt, Sharon!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Buongiorno cara Sharon.
      Sono qui per augurare a te ed alla tua famiglia, una serena Pasqua! :)
      Le tue creazioni sono sempre mooolto belle!!!
      Un abbraccio, *Maristella*.

      Verwijderen
  28. Wat een lieverdje heb je weer gemaakt, zo leuk en dat kleintje , mooi gedaan door je nichtje hoor!
    Ik kom je nog even heel mooie paasdagen toewensen,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje is het geworden.
    Leuk om haar steeds anders te kleden.
    Ben benieuwd hoe ze in bikini is hibiscus.
    Fijne tweede paasdag.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful work Sharon...such a sweet little bird!
    Happy Easter to you and your family,
    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat snoepjes van vogeltjes hebben jullie gemaakt! zo lieve kopjes. Je nichtje Angel boft dat je haar onder je kanten vleugel neemt..
    Liefs,
    Angela.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...