maandag 1 april 2013

Poppen en berenbeurs Rotterdam 2013 Cruise Terminal

Hey lieve Bloggies,

Wat een leuke dag heb ik vandaag beleefd zeg!!! Eindelijk weer eens een beursje in eigen stad. En wat voor één.....!! Het was buiten gewoon super gezellig lekker druk, en vooral erg mooi allemaal weer!!!
Gaan jullie mee?


Prachtige poppen mooie jurken.......
Er waren er een hoop standhouders uit België ,Duitsland en zelfs Rusland!!!
Natuurlijk mogen de mooie beestjes van Astrid Bears niet ontbreken, mijn vriendin was helemaal verliefd op een heel mooi hondje gemaakt door Astrid

En zeg nou zelf is het niet een beauty?
Vandaag heb ik velen leuke mensen ontmoet waaronder ook Corina Neeleman.
Ik heb haar leren kennen op de blog en we hebben elkaar vandaag voor het eerst ontmoet.
Corina had vandaag versterking van haar twee mooie dochters, en het zag er allemaal even zo prachtig uit.
Corina is vanwege haar gezondheid er even tussenuit geweest maar nu is ze weer terug en hoe!!
Corina is ook te bezichtigen in de Brabanthallen later dit jaar.
Hier een link naar haar blog
Corina het zag er super uit je, mag met recht trots op jezelf zijn!!!
De antieke popjes en kledij blijven me altijd trekken
Dit matroosje vond ik zo prachtig wat een koppie zeg!!!
Er waren veel paketten te koop voor ieder wat wils. Ik moet zeggen dat ik deze beurs als van ouds vond bruisen. De lokatie was erg mooi met uitzicht op de Maas. 
Ik heb me deze reis een beetje ingehouden, ik heb alleen wat stofjes gekocht. Maar ik heb wel vreselijk genoten!!
Fijn dat jullie allen weer langs kwamen,
Een hele fijne week toegewenst!!
Veel liefs 
Sharon
xxx

25 opmerkingen:

  1. Lieve Sharon,

    Het is overduidelijk dat jij hebt genoten!
    Dat is ook de bedoeling...en leuke mensen ontmoeten. De foto`s laten allemaal prachtige dingen zien waar ik ook erg van hou...super dat je ze even met iedereen wil delen om ook een vleugje mee te mogen genieten.

    Bij èèn van de laatste kramen zie je ook ratjes zitten...dat pakket heb ik de vorige poppenbeurs gekocht voor mijn dochter...die wil ze nog steeds eens geen maken....ben benieuwd of ze dat ook gaat doen..?

    Bedankt voor je foto`s en linkje naar het blog.


    liefs


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sharon! Wat leuk meis dat je foto,s heb gemaakt. Zo kan ik er ook nog een beetje van mee genieten. Zo mooi al die poppen en beren. Ik vind die pop op de eerste foto helemaal geweldig!! Kon je er maar eens een half uurtje gratis shoppen heh? Hahahaaa. Nou meis bedankt voor de mooie foto,s die je heb genomen. Jij ook alvast een hele fijne week toegewenst! Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie beurs ben je geweest! En wat een prachtige poppen!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sharon...

    Wat heb je dit al weer snel voor elkaar gekregen met die mooie foto,s..
    Leuk om even in een andere wereld te stappen...
    En wat heb je leuke reacties gehad op Valentina en Birdy...
    Ooit sta jij er ook met je mooie creaties,daar zul je een hoop mensen blij mee maken,en mij ook haha...
    Ik ben benieuwd hoe poes Valentina staat bij mijn moeder thuis..ik ga morgen kijken..
    Nou het was weer een leuke dag... Groetjes van Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sharon, wat heerlijk al die mooie foto`s, die beurzen zijn altijd zo ver weg van waar ik woon, door jou prachtige foto´s kon ik toch een beetje meegenieten :)
    Dat heb ik ook heel erg dat antieke popjes en kledij altijd trekken, ik kom dan bijna niet voorbij hihi, heel gevaarlijk voor m´n beurs :)
    Voor jou een fijne nieuwe week !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt weer helemaal gezellig, en ik zie hele mooie foto's. Leuk dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sharon, Bedankt om mij uit het verre Vlaanderen te laten meegenieten van die altijd-weer-super-gezellige beurzen.
    Wij moeten hier nog wachten tot in augustus in Brugge, ik ben al aan het sparen om mij eens goed te laten gaan! Kijk er echt naar uit! Bedankt voor de mooie foto's!
    Lieve groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Sharon,

    Wat leuk dat je ook geweest bent en jij wel foto`s hebt gemaakt.
    Ik durfde niet meer zo goed omdat ik sommige daar over hoorde praten.
    Maar ik ben heel blij dat jij het wel hebt gedaan want ik vind het altijd zo leuk om nog even terug te kijken op alles wat ik gezien heb.
    Zeker jammer dat we elkaar niet gezien hebben...en het was inderdaad wel een top locatie met het prachtige uitzicht.

    Liefs Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOO Wat is dit toch weer mooi, wat lijkt me dat inderdaad gezellig zo'n beurs. Ik ben ooit naar een berenbeurs geweest in Heeze, dat werd toen in het kasteel daar gehouden dus de lokatie was perfect. Ik kan me dus goed indenken dat jij ook genoten hebt, lekker wegdromen bij al dat moois. De site van Corina is ook geweldig, wat maakt zij ook al van die prachtige creaties zeg. Wat zijn er toch een ware kunstenaars onder ons, fantastisch.
    fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Sharon ^-^
    Thank you for sharing photos. What a wonderful fair! I also love creating Astrid. Dolls in the photos are really great. Hugs Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sharon,
    Wat superlief van je om foto's en een link te plaatsen van mijn blog.Ik vond het superleuk je te ontmoeten,en wat maak je toch zelf ook mooie dingen je moet er zeker mee door gaan je heb talent.Ja de beurs was als vanouds hééél leuk en weer ouderwets gezellig.ik ga vandaag ook nog een stukje op mijn blog zetten als je het goed vind ook van foto's van jou.ik moet nog even een beetje bijkomen maar het komt er zeker op.
    Liefs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Sharon ik kan me voorstellen dat dat genieten is geweest op die beurs....dat ziet er prachtig uit zeg!!!!
    Wat een mooie poppen en beren zijn er toch he....geweldig om dat allemaal te bekijken. Je vriendin heeft een prachtig hondje uitgezocht.
    Ik ga zeker nog even een kijkje nemen op het blog van Corina.

    Prettige dag verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een lust om naar tekijken.
    Zeker om daar te lopen.
    En om te kwijlen om dit te kopen.
    Maar een mens kan niet alles.
    Maar het is echt schitterend allemaal,je word er echt hebberig van.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sharon.
    Oh, wat een mooie foto,s. Ik wil er toch echt ook eens naar toe als berenverzamelaarster. Je hebt me helemaal lekker gemaakt.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Good evening, dear Sharon!
    Thanks for such a great tour of the exhibition - a very, very loved the beautiful pictures of bears and antique dolls (I like them a lot)!!
    Sincerely, Inga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt ons even heerlijk mee laten genieten met je mooie foto's van de beurs.
    Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad, je kan terug kijken op een geweldige dag.
    Wat een ontzettende mooie poppen en beren zijn daar te bewonderen.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Sharon..♥
    Leuk dat je weer even op visite♥ was dus kom ik even bij jou ..;))
    ooohhh wat vind ik dat altijd mooi een poppen&beren beurs♥..je bent een bofkont dat er weer een gezien♥ hebt bij en nog wel je in de buurt..;))
    Er zijn altijd mooie♥ spullen♥ maar je word ook verliefd♥ op die mooie♥ beestjes♥ allemaal..;)
    Ik kan me indenken dat je je in moet houden het liefs♥ neem ik of zou je ze allemaal♥ mee naar huis nemen die zielig kijken ha ha ..;))
    Wens je nog een Fijne♥ creatieve♥ week♫ Liefs♥ Gaby..;)))♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Any chance to participate in this exhibition ... so many beautiful things to see.
    Antique dolls always make me dream and fortunately we can still enjoy in 2013, some collectors are so well cared for they are still in good condition. Some reproductions are equally charming.
    Thank you for sharing with us all these wonders, Sharon. ♥ Léa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi hoi,

    Ik heb geoon een klein fotootje van die beer uitgeprint(kleinste formaat afbeelding) van een oude horloge het uurwerk eruit gehaald en daar het fotootje ingeplakt...heel simpel dus.hihi...bedankt voor je reactie!

    liefs
    Van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Sharon, Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt!
    Ik had zo graag met je mee willen komen, om al dat moois te zien. Nu met jouw foto's ben ik toch nog verwent.
    Die poppen en beren met hun mooie kleertjes, zo kunstig gemaakt!
    Heel veel liefs,
    Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sharon

    Nou meid,ik houd me niet zo bezig met poppen en beren,ook al vind ik ze leuk om te zien.Maar als ik zo naar je foto's kijk,is het volgens mij wel de moeite waard ns n keer een poppen en beren beurs te bezoeken.
    Lijkt me erg leuk.

    Fijne dag meis

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh Heavens, What absolutely Gorgeous pictures! its like you brought us right along to see everything - Thank you So Much!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thank you for visiting Miss S and sharing all you do and love. You inspire us all.

    Love, Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oH DAt zal zeker genieten zijn geweest! Ziet er zo mooi uit allemaal!
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Sharon, leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Heb even lekker bij je rondgeneusd en prachtige creaties gezien. Ben natuurlijk ook gelijk volger bij je geworden.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...