maandag 15 april 2013

Verzamelbeurs Utrecht 2013

Hoi Bloggies,

Gister ben ik met mijn man samen naar de verzamelbeurs geweest. En leuk dat het was!!! Ik heb echt hele mooie dingen gezien gaan jullie met mij mee? Ga er maar even voor zitten want het wordt een lange post.

Om te beginnen alle foto's die ik heb gemaakt zijn allemaal gemaakt met goedkeuring van de standhouder.
Zonder goedkeuring maak ik geen foto's en respecteer ik dat ook.
Deze standhouder heeft helaas geen website maar had zulke mooie spullen. Schitterend gewoon......

Prachtige speldenkussentjes deze vond ik echt te schattig


Nel Roos was ook van de partij samen met haar man. Haar man had haar eigen kraampje met whisky spulletjes.


Nel roos had zo'n leuk verhaaltje. Op zaterdag kwam er een klant bij Nel een beer reserveren omdat hij zijn vrouw ten huwelijk wilde vragen. Dus na de beursdag heeft Nel als een speer een ringenkussentje gemaakt. Aan het eind van de dag heb ik Nel opgezocht, en de beer was in goeden aarden gevallen. Wat een romantisch gebaar hé!!!


Wat een schattige toetjes hebben die beren van Nel toch altijd.


Deze kraam had zulke mooie popjes, echt een super gave kraam. Ik had ze wel allemaal willen meenemen.


adembenemend.....


mooie antieke pruikjes, erg mooi gekapt


Maar de beurs was niet alleen er voor poppen liefhebbers, de verzamelbeurs is er voor velen verzamelingen.
Alles wat je kan bedenken op verzamel gebied was er wel vertegenwoordigd.


Heel veel barbies,auto's, coca-cola artikelen, disney etc..


Deze pop was zo bijzonder , die was gemaakt van stof zelfs het gezicht was van stof. 


Dit popje was zo erg prachtig vooral haar kleertjes waren erg mooi!!


Ook was er een kunstenaar die van verzamelobjecten kunst maakte, op de bank mocht je ook echt zitten.


Een struisvogel opgebouwd van kaarten aanstekers en een klomp als snavel ,erg  ludiek deze kunstwerken.


Deze prachtige kinderwagen viel gelijk op. En hij is te koop!! Intresse?
Hier een link naar de website


Deze standhouders hadden ook prachtige antieke hoedjes


Prachtig hé!!!


Er waren velen brocante en oude kledij, en deze jurk trok echt de aandacht.


Wat een prachtige beurs met prachtige spullen. Deze mooie foto heb ik gemaakt van een prachtige kraam. Deze kraam had mooie oude linten ,poppen , schoenen noem maar op.
Hier een link naar hun site
Het was een dag om niet snel te vergeten. Ik ga nu al elf jaar naar deze beurs en het verveeld nooit.
Wel jammer dat het oude speelgoedgedeelte stukken minder is geworden in de loop der jaren.
Voor mijn kleine zoontje ben ik goed geslaagd, die wilde cars auto's en die waren er, in alle soorten en maten!!
Bedankt voor het langskomen!!
Veel liefs 
Sharon
xxx


29 opmerkingen:

  1. Nou Sharon jij heb weer genoeg leuke dingen gezien meis! leuk dat je zoveel foto,s heb gemaakt, zo kunnen we ook lekker even mee genieten van al dat moois!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo genoten hebt Sharon,ik wilde ook gaan maar zag er van af omdat ik me nogal moe voelde en ik van de week veel moet werken.Mooie foto's hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What beautiful photos. I am glad you took me there.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig blogje en wat zullen jullie daar op de beurs genoten hebben. het is maar goed dat ik het niet wist........
    Tjonge wat een hoop moois.
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt om ons te laten meegenieten van deze mooie beurs. Leuke foto's heb je gemaakt van al die spullen, zeker de poppen!
    Zo een berenzetel hebben wij ook eens gemaakt met allemaal kleurrijke knuffels. Het was voor een project op de school van mijn dochter, deze zetel was erg in trek, stond bij de inkom van de school en als je binnenkwam zat er wel altijd één of andere kleuter in.
    Lieve groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwwwwwww wat geweldiggggg gaaf allemaal kon dit jaar niet gaan helaas maar door jouw foto's toch een beetje geweest , dank je wel !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow super zeg die verzamelbeurs! Al die prachtige poppen....schitterend!
    Fijne dag!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O Wat leuk al die foto's en je schrijft er zo leuk het verhaal bij. Dit was wel kwijlen denk ik hihi, zoveel moois.......
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Sharon wat heb je een prachtige foto`s gemaakt..
    Helaas kon ik dit keer niet maar ben blij dat ik toch even heb kunnen meegenieten van al het moois.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi sharon mooie foto's heb je weer gemaakt.Mooie spullen allemaal,ik ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest toch maar gaan de volgende keer.

    Liefs corina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sharon.
    Wat een geweldige foto reportage. En wat een mooi verhaal,om zo te huwelijk gevraagd te worden.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh heee.. wat een mooie spullen allemaal.. zucht.. denk dat ik ook eens naar die verzamelbeurs moet gaan. Echt nog nooit geweest! Wanneer is de volgende? :) Fijne dag en een lieve groet van Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhhh wowwww Sharon,wat moet jij een onvergetelijke dag gehad hebben.
    wat is dat allemaal prachtig zeg,je moet je zeker in houden,want je zal wel alles willen kopen.
    Maar meis wat is daar veel moois tezien,echt kwijl,kwijl.
    Bedankt voor deze prachtige foto,s.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie wel dat je weer een enorm leuk weekend achter de rug hebt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke beurs Sharon en prachtige foto's, lijkt me echt leuk om daar eens te kijken.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je weer mooie foto's gemaakt! Ik heb genoten van al die mooie verzamelingen en wat aardig dat je foto's mocht nemen, nu kunnen wij ook mee genieten.
    Liefs,
    Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Sharon,

    Wat heeeeeeeeeeeerlijk zòn lange post met supergave foto`s!! Ik ben er eens lekker voor gaan zitten en heb alle foto`s uitgebreid bekeken! Die bank van beren!!! wat een kunst werk. Ook mooi het verhaal van die beer voor het bruidspaar. Supermooie kraam had Nel.
    De stoffenpop is een lencipop..ik ben er op dit moment èèn aan het maken..deels van een echt lencihoofd en deels van een ander lijf. Ik had namelijk alleen dat hoofd....maar je zult het nog wel zien!

    Ik vind het echt leuk dat je zòn gave dag hebt gehad.
    bedankt voor het meegenieten.

    lieve groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful Fair,Sharon!! What a pity I can't understand ,the translator doesn't work...hugs,Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sharon,
    Bedankt voor de mooie foto's,wij hebben zaterdag ook een topdag gehad in Utrecht !
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi hoi..ja zeker toevallig met die lencipop..hihi....
    wat ik ga vertellen de volgende keer is echt leuk...althans vind ik dan....

    pik even een fotootje van je voor op mijn blog,

    liefsss en bedankt voor je leuke reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Sharon, wat heerlijke foto´s heb je gemaakt, zo lijkt het net of ik ook een beetje daar was, het is altijd zo ver weg van waar ik woon, en nu door jou mooie foto´s kan ik toch een beetje zien wat er zo te koop was :)
    Zo te horen had je een geweldig leuke dag !!!
    Bedankt voor deze leuke post :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ontzettend leuk, groetjes nel roos

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Good afternoon,Sharon!
    Remarkably! ! ! ! My God, as beautifully - antiquarian dolls, laces, clothes, toys! ! ! !
    Many thanks for travel - is very pleasant to look! ! ! ! !
    Sincerely yours, Inga.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sharon wel een late reactie maar via google chrome kan ik nu zonder problemen op je blog kijken,voorheen was het niet te doen..
    Wat een leuke foto,s allemaal je zal wel je ogen uitgekeken hebben daar...ik maak ook graag foto,s altijd weer leuk om terug te kijken je ziet altijd wel iets wat je eerst nog niet opgevallen was..
    Liefs van Martine...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...