maandag 29 april 2013

Koninginnedag 2013

Hey lieve Bloggies,

Morgen is Nederland gekleurd in oranje, ik als Konings liefhebber wil daar niet bij achter blijven. Ik heb een prachtige bos ranonkels neergezet. De vaas was iets wat kaal dus heb ik er een koningsrozet aan de vaas gehangen.

Mooi hé!!!
Hier volgen wat mooie foto's van onze toekomstige koning ,wat een spannend moment zal dat morgen zijn


En onze koningin heeft het de afgelopen jaren als onze vorstin erg goed gedaan


Mooi om te zien die oude foto's....
Deze foto's heb ik uit het vorsten boek van de C1000 die je afgelopen zaterdag kreeg bij de boodschappen.
Nou zulke mooie kado's sla ik niet af.
Beatrix was vroeger ook een poppenkind, lief die foto met haar zusjes vader en moeder...


Samen met Claus in zijn betere jaren en ook een foto van haar kroning.
Beatrix hoe het volk haar graag ziet ,vrolijk!!!


Morgen de grote dag en wat ga ik genieten, met een tompoes op de bank ,tv aan en genieten maar!!!
Willem-Alexander en Maxima wat een prachtig stel!!
Ik kijk uit naar de prinsesjes en alle mooie kledij van die dag!

Ik wens iedereen morgen een prachtige Koninginnedag!!
Veel liefs
Sharon
xxx


17 opmerkingen:

  1. Sharon, je hebt er een mooie compositie van gemaakt, leuk die oude foto's. Geniet er morgen met volle teugen van. Ik ga toch ook eens kijken, op de Belgische televisie gaan ze het ook de ganse dag uitzenden.
    Lieve oranje groeten vanuit België!
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sharon,ik wens je morgen dan heel veel kijkgenot,als je er van houdt zul je een hele leuke dag hebben,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Shar, wat een vrolijke post heb je vandaag! Ik ga morgen ook zeker genieten, en wens jou ook heel veel plezier. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de foto's mooi geplaatst zo op deze manier.
    Ik wens je alvast heel veel plezier morgen.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou hetzelfde morgen.en dat je maar veeeeel inspiratie op mag doen hihi!
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent er helemaal klaar voor lees is, leuke colaage gemaakt ook. Veel plezier en een fijne dag morgen, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's Sharon. Grappig om al die Oranjeblogs te zien. Ik hoop dat je een vrolijke Koningsdag hebt en veel plezier van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi blogje heb je gemaakt.
    Ook wij gaan genieten op de bank!!!!!
    Veel plezier
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sounds like you love Royalty. I enjoy our English Queen and all their family.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Sharon, wat een gezellige post, je hebt zulke mooie foto´s geplaatst :)
    Ik wens je veel kijk plezier !!!
    Hier in Duitsland is het ook de hele dag op de televisie :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sharon,

    Wat leuk gedaan met die vaas..maar ook deze hele post met mooie foo`s. Heb je ook zo genoten gisteren??? Wij ook, het was bijzonder....positief en hartverwarmend.

    Kunnen we heel lang op terugkijken en is ook belangrijk voor ons landje.


    fijne week verder,

    liefs
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Sharon..♥
    Bedankt voor je lieve berichtje♥ op mijn post ..;))
    Je hebt er een prachtige♥ bijzondere post ♥ van gemaakt van het koninklijk♥ huis♥..♥
    Gisteren was het Super Gaaf♥ en Genieten♥ van de kroning♥ met prachtig weertje☼..;))
    Ik geniet nog na en ga zo heerlijk buiten zitten in de zon☼en genieten..;))
    Fijne week Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sharon.
    Ik heb genoten gister. Alles klopte gewoon. En wat zag Maxima er mooi uit. Toen Willem Alexander met de mantel om en Maxima in haar prachtige blauwe jurk over de loper liepen hadden we {Jonathan mijn man}en ik zoiets van wauw daar komt wel even wat aan. Wat een mooi plaatje.En de prinsesjes. Om te zoenen.
    Dikke knuf van rens

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sharon, wat was het prachtig allemaal he gister.. zucht... Je hebt een mooie collage gemaakt. En die ranonkels, met die prachtige rozet, past helemaal!! Koninklijk gewoon :) Fijne dag en een lieve groet van Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie post en eerbetoon heb je gemaakt.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ciao, ma che belli i tuoi lavori, ci seguiamo a vicenda?
    baci Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Al weer een week geleden, maar wat was het een mooie dag hè? Leuke reportage heb je gemaakt.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...