maandag 20 mei 2013

Poppen en Berenbeurs Aviodrome 2013

Hey Bloggies,

Vandaag zijn we naar de Aviodrome geweest en natuurlijk snijde het mes weer aan twee kanten want daar was ook de poppen en berenbeurs!! Mijn manlief en zoonlief naar de vliegtuigjes kijken en mama even zwijmelen bij al dat moois!!

Het was helaas niet zo mooi weer maar voor een beurs is dat alleen maar goed. Het was daar ook giga druk in de ochtend.
Velen standhouders zijn inmiddels wel bekend, maar toch elke keer weer zie je wat moois!! Zie hier deze prachtige pop.


Wat een droppie he!!


De kraam van Wil Gerritsen was weer zo prachtig en al die mooie kleding die ze maakt, echt te gek gewoon!


Deze Franse sofa pop trok mij helemaal de aandacht. Zo mooie uitdrukking, helaas kon de verkoopster me niet vertellen van welk materiaal haar hoofd was gemaakt. Dat gezicht vond ik zo bijzonder. Misschien weten jullie meer over dit soort poppen te vertellen?


Deze berenmaakster heeft erg trendy beren gemaakt, met veel neon kleuren. En die kleuren zijn wel helemaal hip op het moment. Dus wat dat betreft een schot in de roos!!


De Belgische berenartieste was er weer en had weer mooie creaties bij zich. Ook dit keer gingen er een paar patroontjes met mij mee naar huis.


Deze konijntjes waren nieuw, echt te gaaf zulke mooie koppies!!
De beurs was wel klein maar wel erg knus!! Daarna ben ik lekker vliegtuigen gaan bekijken met mijn twee mannen. Trouwens vandaag is niet alleen mijn man jarig maar ook mijn blog is 1 jaar!! Jeetje, wat is dat snel gegaan, en wat leuk dat jullie allemaal mij blijven volgen.
Jullie reacties zijn altijd hartverwarmend.
De zomer maanden zal ik zoals velen wat minder actief zijn in blogland.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden!!
Veel liefs 
Sharon
xxx







10 opmerkingen:

  1. The dolls and bears were wonderful. It would have been a lovely day. I'm sure the men enjoyed their day as well.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Sharon,

    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man en je blog.
    Wat een mooie foto`s weer van de beurs..daar springt mn hartje weer van open .
    Dit keer vond ik hem te verg weg...gelukkig maar..want de verleiding is altijd te groot voor me hihi.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je man en ook van je blog, wat leuk! Wat een leuke combinatie, je man en zoon naar de ene beurs en jij naar de andere, goed idee hihi. Wat een prachtige creaties hebben ze daar zeg, heerlijk om al die foto's te kunnen zien en ik kan me indenken dat jij genoten hebt van al dat moois. Zo mooi allemaal, lekker wegdromen bij al dat moois hihi.
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sharon..1 jaar oud is je blog alweer gefeliciteerd!!en natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je man..Leuke foto,s weer,vooral die konijntjes spreken mij erg aan...Ik hou er zelf ook wel van om met regenachtig weer naar een beurs te gaan..Als het binnen is dan haha ,je begrijpt wel wat ik bedoel...Groetjes van Martine...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Sharon.
    ik heb zitten kwijlen van al dit moois.
    ik heb zelf een aantal jaren echte antieke poppen gekocht met prijzen van 2500 gulden per stuk en dat waren dus de vette jaren zogezegd.
    met mijn stomme kop heb ik de hele collectie verkocht aan een antiqair, en ben er nu nog steeds ziek van.
    ik had zeldzame exemplare die bijna niet over de toonbank zijn gegaan en dat schroeft de prijs op, ook de oroginele kleding, doos er bij, haar enz..
    gesloten of half open mond , vaste ogen of niet enz..
    ik weet er aardig wat van af en had een mooie vitrine waar ze allemaal instonden.
    nu kijk ik nog wel eens en kon laatst een excemplaar van SFBJ kopen, dat betekent: society, francaise, bebe et joue.
    hij kostte maar 3400 euro, ben maar door gelopen ha,ha,
    maar heerlijk dat jij hier dus ook een zwak voor heb.
    fijn weekend en bedankt dat we mee mochten genieten.
    lieve groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh supermooi.......tis maar goed dat ik het ook niet wist want anders kom ik echt tijd te kort hihi!En dubbel gefeliciteerd:)
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sharon..♥
    Prachtig♥ dat je weer naar een poppen♥ en beren♥ beurs bent geweest je♥ raakt er nooit uitgekeken hé vind ik ..;))
    Al die mooie lieve♥ poppengezichtjes♫ ook die konijntjes♥☺ zijn zo schattig♥ om te zien..;))
    Je voelt je weer kind♥ als je er rond kijkt♫ en wilt het liefs♥ alles meenemen ha ha..;))
    Wens je Fijn Zonnige☼ Zondag♫ en weekje♥ toe Liefs♥ Gaby..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps nog Gefeliciteerd♥ xxx met je♥♫ 1 jarige blog♥ ik♥ ben het van mij zelf helemaal mis gelopen want ik♥ let er niet zo op ha ha ..;))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello from France
    I am very happy to welcome you!
    Your blog has been accepted in Europe Netherlands______ N°184 a minute!

    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list Europe Netherlands______ N°184 and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584870.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls which allows a special badge in the list of your country
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?
    Please! Actively support the "Directory" by making known to your friends! Thank you! "Unity is strength"
    Not need an invitation to join the Directory. Any person who makes the request is entered
    *********
    New on the site
    Ranking of Countries
    Invite your friends know made ??
    the website to raise your ranking in the Country

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Excelente post amiga, muchas gracias por compartirlo, da gusto visitar tu Blog.
    Te invito al mio, seguro que te gustará:
    http://el-cine-que-viene.blogspot.com/

    Un gran saludo, Oz.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...