zondag 4 augustus 2013

shabby chic sea-horse

Hey lieve bloggies,

Poeh wat een tijd geleden zeg!! Ik schaam me een beetje.... Maar het is ook zo mooi weer, echt heerlijk gewoon!! Gelukkig ben ik wel lekker aan het freubelen hoor!! Ik ben lekker af en toe aan het dagdromen en ineens had ik het idee om een zeepaardje te maken. Die beestjes zijn zo intressant, ze zijn mooi, chic, elegant en echte pronkstukken in de zee. Met dit gevoel ben ik aan de slag gegaan, Atlanta is geboren!!
En?? Is het geen beauty??? Ze is zo mooi!! En schitterd met al haar praal en pracht in de Atlantische Oceaan
Met haar kanten haartjes en zwemvliesjes zwemt ze sierlijk in de zee op zoek naar andere zeevriendjes!! 
Op zoek naar een zeemerminnetje die graag met haar wil spelen...
O Atlanta met al je swarovski steentjes in je haar, schitter jij van ver af!!
Echt een zeepaardje om verliefd op te zijn
Ik hoop dat jullie deze post weer leuk zullen vinden!!
Ik wens jullie fijne zomerse dagen toe.
Veel liefs
xxx
Sharon

19 opmerkingen:

  1. Hoi Shar, fijn weer een blogpost van je zien, en wat een superschattige creatie heb je nu weer zeg. Echt hhel mooi. Groetjes en een fijne verjaardag a.s woensdag. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so adorable. I love this litte sea horse ... so cute. Lotti

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een idee om een zeepaardje te maken, ik zou er zelf nooit aan denken maar het is een schatje geworden, zo lief! Ze kan iedereen verleiden met haar prachtige ogen.
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt, het materiaal wat je gebruikt hebt voor het zeepaardje is schitterend, de ogen heb je ook zo mooi gemaakt, prachtig geheel.
    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOOOOOOW wat is je zeepaardje mooi helemaal geweldig zo mooi gemaakt.Wat leuk om weer wat van je te zien,ben ook benieuwd naar je vilt creaties.Geniet nog van de zomerse dagen.

    Liefs corina♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Sharon,

    Dat is zeker even geleden maar je hebt gelijk dat je lekker geniet van de mooie zomer.
    Wat een schatje is het zeepaardje geworden, en ik ving een glimp op van een hele mooie zeester met pareltjes en schelpjes wat een leuke ideeën weer zeg.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sharon..♥
    Welkom♫ terug ♥ zeker ik♥ heb je gemist..!!!
    Prachtig♥ je nieuwe zeepaardje♥ met al haar pareltjes♥ om haar♥ heen er komen er zeker nog meer..;))
    Ook de zeester is schitterend♥ en harten♥ schelp♥..;)
    Dit was weer genieten♥ van je mooie♥ post♥..;)
    Fijne♫ zonnige☼ zomerdagen ♥ Liefs♥ Gaby..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sharon..
    Wat een pronkstukje heb je gemaakt ,ik vind het al sierlijke wezentjes zeepaardjes...en nu nog mooier met die kantjes en steentjes..Ik ben weer trots op je maar dat weet je al ...Groetjes van Martine..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel leuk Shron. Heel leuk gemaakt. Ja het zijn prachtige beestjes, mooi gemaakt,

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je zeepaardje een snoepje, vooral die lange wimpers!
    Zeker een plezier om te maken, al die kraaltjes en prachtige steentjes.
    Groetjes,
    Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Sharon, wat een schatje is het geworden, heel mooi gemaakt...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sharon, wat heb je een prachtig blog !!!
    Wat een super lief zeepaardje heb je gemaakt, met zulke mooie ogen .

    Lieve groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het helemaal super!Mooi gemaakt!
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sharon,
    Wat is het zeepaardje super mooi geworden !
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Sharon,

    thank you for joining my blog recently - that gave me the chance to find yours. Your sea horse is absolutely impressive - what a little beauty!

    Greetings from Germany
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, how absolutely beautiful ! A real cutie :)
    Teddy hugs
    Delane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Shar, wat een geweldige creatie heb je weer gemaakt!! Je bent super!!! Kus, Danielle en Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Shar, wat een geweldige creatie heb je weer gemaakt!! Je bent super!!! Kus, Danielle en Angel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...