maandag 22 september 2014

A shabby chic home from Nelleke

Hi Bloggies,

Gisteren zijn mijn vriendin en ik op visite geweest bij Nelleke Verkouter, en dames ik kan jullie vertellen dat was niet te geloven!!!


Wij zijn echt terecht gekomen in een ware poppendroom.
Wat was het leuk om een bij Nelleke thuis te zijn!!!


Allereerst zijn we hartelijk ontvangen door Nelleke en haar man John, met zijn vieren hebben we onder het genot van koffie thee en wat lekkers aan de eethoek gezeten. En dan ben je eigenlijk alleen maar om je heen aan het kijken. Aan elke hoekje in het huis is er wel een popje of een mooi handwerkje te vinden.


Ze vertelde veel over haar passie haar liefde voor antiek en brocante. Haar man John vind het allemaal best hij vertelde dat hij niet beter wist: 'Vanaf het begin van het huwelijk is het al zo'!! En ja wat een prachtige verzameling van spulletjes waar overal een verhaal achter zit!!


Velen popjes zijn ook van haar overleden moeder en vriendin die er helaas beiden niet meer zijn. Ze hebben bij Nelleke een prima thuis. Want wat een goede poppen moeder is Nelleke zeg!! Elke pop groot of klein heeft een ere plaats en een mooie bestemming in elke poppentafereel die je maar kan zien in haar brocante woning!!


Wij konden het gewoon beiden niet geloven waar we terecht waren gekomen we waren beiden even op vakantie in een andere wereld!!


Nelleke en John bedankt voor jullie gastvrijheid!!
En we komen zeker gauw weer eens langs!!


Ik heb jullie ook stiekem even meegenomen naar de brocante droom van Nelleke!!
Zo dames dat was het weer!!
Tot de volgende keer!!
Veel liefs 
Sharon
xxx





9 opmerkingen:

  1. Hoi Sharon, wat een mooie foto's heb je gemaakt. Dat is inderdaad een poppenparadijsje en wat valt er veel te bewonderen. Fijn dat jullie zo genoten hebben en lief dat je ons even mee laat genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw....ik kan me voorstellen dat je ogen tekort kwam bij Nelleke.
    Ik volg haar op Pinterest en wat een prachtige dingen maakt ze toch....
    Wat leuk he? dat je op deze manier elkaar leert kennen...
    Ik ga je foto`s nog maar een keertje extra bekijken want wat is er ontzettend veel te zien.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige verzameling poppen heeft ze, ik kan best geloven dat je je in een andere wereld waande en ogen te kort had om alles te bekijken.
    Echt wondermooi! Bedankt om ons te laten meegenieten!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sharon,

    Je berichtje op F B maakte me wel nieuwschierig. Nelleke ken ik ook daarvan en van pinterest maar deze foto's laten nog veel meer zien! Haar handwerk is heel mooi en die verzameling poppen is heel groot. Leuk om een naamgenootje te hebben met zoveel poppenliefde. Fijn dat jullie zón leuke dag hebben gehad met elkaar.

    lieve groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sharon Je hebt het precies verwoord zoals het was,en ook heel mooi gefotografeerd..leuk om het weer even terug te zien....liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat heb je prachtige foto's gemaakt van ons domein....en wat een lieve reacties krijg je erop.....leuk dat je elkaar kent van Fb of Pinterest en zo nog meer van iemand kan laten zien.....Ook John en ik vonden het gezellig dat jullie er waren en heel erg bedankt voor je lieve woorden en mooie foto's. Lieve groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sharon.
    Nou ik kijk me ogen uit!! Wat een moois allemaal! Kan me voorstellen dat je nooit uit gekeken raakt bij Nelleke. Ziet er allemaal zo mooi uit met al die popjes. Ik volg Nelleke ook op pinterest. Ze maakt super mooie spulletjes. Jullie hebben een fijne dag met elkaar gehad, en dat is echt super.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sharon, wat heb je prachtige foto's gemaakt bij Nelleke! Ze maakt en verzamelt niet alleen geweldig mooie dingen, ze is ook een lieve hartelijke vrouw! Ik ben blij haar ontmoet te hebben en heb al veel van haar geleerd!
    Ook jij hebt een pracbtige site!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sharon wat een wahalla hé bij Nelleke .......alle kamers inhet huis zijn ingericht in de brocante behalve John zijn kamer ..je gaat ook met alle lieve en plezier naar toilet bij Nelleke....
    Zelf heb ik een andere hobby ...http://wwwgerrie-creatief.blogspot.nl/...
    Tegenwoordig ook aan de haak geslagen door de dames hhiihiiii

    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...