donderdag 19 juli 2012

Een speciaal kaartje

Hey lieve blogvolgers,

Hier een speciaal kaartje voor een jarige. Iemand vroeg van de week wil je soms een kaartje maken voor mijn kleinzoon, want die wordt 1 jaar!!
Dat vond ik zeker een leuke uitdaging en ik ben gelijk aan de slag gegaan.
De plaatjes heb ik ingekleurd met h2o en distress inkt. Het papier is van marianne design, en de stansen zijn van Tim Holtz , x-cut , deco- craft , en spelbinders.
Ik ben blij met het resultaat en hopelijk dat de oma van Steffan dat ook vind!!
Dit was het weer voor vandaag!!
 Toedelsss
Sharon

4 opmerkingen:

  1. Hoi Sharon,wat een eer als mensen aan jou een zelfgemaakte kaart vragen.Hij is leuk ook hoor en heel persoonlijk.Ik vindt je romantische zeepslinger in je vorige post ook een beauty,héél mooi gedaan,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Shar, wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Het bracht mij ook weer op ideeën voor de indeling van kaartjes. Errug leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Sharon.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Sharon,

    Ik sta steeds weer versteld van het moois wat jij allemaal maakt,je kaartjes zijn superlief.Ik hoop vandaag mijn labels af te kunnen maken, ik wacht op een bestellingkje en dan word je geduld zo op de proef gesteld he',nou met een zonnetje erbij komt alles goed.Fijn weekend vanuit een nu nog bewolkt Zierikzee.

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...