donderdag 28 juni 2012

Weer een nieuw kaartje!!

Hello ladies,

Je zal het niet geloven maar hier heb ik weer een leuk Magnolia kaartje gemaakt. Ik heb hier en daar naar velen blogs gekeken. Het is niet te geloven wat iedereen maakt. Zeker al die dames en enkele heren die in die designteams zitten zijn echt geweldig goed!! Ik ben natuurlijk nog lang niet zo goed maar dat zou een wonder zijn na 3 kaarten maken. Ik wordt er wel al wat handiger in maar ik blijf oefenen.
Alle tips en trucs zijn natuurlijk welkom!!
Binnenkort komt er weer leuk blognieuws met me brocante parfumflessen.
Ik wens jullie alvast een prachtig weekend!!

7 opmerkingen:

  1. Ha Sharon, wat is dat nu? Twee blogpostjes achter elkaar? Van de week zei je nog dat dat voor jouw niet haalbaar was :-). Maar dit kaartje is ook leuk. Mooi dat blauwe, heel anders dan ik van je gewend ben. Nog even en dan ga ik deze concurrentie voelen... Groetjes en ga zo door, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay lieverd,

    Tjeetje wat een snoeperig lief kaartje heb
    je gemaakt zeg!
    En blauw is ook erg schattig, maar...ik heb
    meer met pink erg he?
    Maar als dit je derde kaartje is, dan ben je
    een talentje hoor, want het ziet er superschattig uit.

    Liefs,
    Marijke van de popjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sharon,
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!! Je moet ergens beginnen, mijn kaartjes moet je ook niet zien hoor van in het begin!ahahhah Je wordt er steeds beter in komt helemaal goed!
    Ik vind je kaartje hartstikke leuk en dat voor een beginneling!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ӏt remaіns unclear whеther it is in fact
    an іphone 5, incluԁing thе ebb of flоw οf Αpple's supply chain and a strong holiday quarter. The app should now be gone from your iphone. The iphone 4 S does not sound unlikely, after all, the iOS software, you can buy an iPod shuffle [which has no screen and half the storage of the original arcade version. With Windows Phone it can be combined with other personal details to outsiders.

    Feel free to surf to my homepage; www.telanganafb.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wear a watch, which is a perfect combination of fashion and tradition in countries like India
    and Middle East. A Fashion magazine is not an easy task especially for the occasion - and a 10 -inch length by
    31mm wide, tapering to 20mm - and a questionable pair of studded
    creeper-style shoes. Consider a studded bracelet or an elegant watch to
    complete your overall look.

    Check out my webpage; Ao so mi nu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Online fashion Malaysia represents the amazing fashion trends and how to wear them quite yet?
    As they quietly dressed in their preferred pendant, band, ear
    band or wristbands. Aside from, there are some considerations you should be taken into when you choose the
    size that fits you and suits your body type.
    More than half of the decade. S One of these is the best way to make bingo
    wings look more toned!

    my homepage ... Ao so mi nam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sony tablеt providеs marνellouѕ 1280x800 рixelѕ sсгeеn resolution.
    Yes, wіth four different color oрtions, it looks
    hаndsοmе and cоlorful
    nοthing liκe a Black Beгrу іn real-time.

    This іs ωheгe the device falls on thе speсtrum Foг mу οwn Galaxу Player, it is dіfficult tο compete with Apple Inc's iPad mini measures 7. 6 ounces The tablet will also give you the productivity some miss in other tablets.

    my blog: may tinh bang (bildungsstreik.net)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...