zondag 12 augustus 2012

Nostalgische hondenspeeldoos!!

Hey lieve bloggers,

Nou dames ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe creatie!! Na de berenspeeldoos had ik nu zin om een hondenkopje te maken. Toen het kopje af was wilde ik eigenlijk heel het hondje afmaken. Maar ik was zo lekker op de speeldozen toer dat ik heb besloten om er maar een speeldoos van te maken.
Wat een mooie snoet heb je toch!!
Wat sta je lief naast dat gezellige taartje
Zo tussen de witte bloemetjes , geeft dat zo mooi plaatje
Wat zijn die speldenkussentjes toch enig, ik hou zo erg van roze!!
Je zou het eens moeten horen wat een lief muziekje het speeldoosje speelt
Nou dames, geniet van deze schattige post, want ik zit hier al helemaal te genieten van mijn nieuwe creatie!!
Een fijne week toegewenst
Veel liefs
Sharon

17 opmerkingen:

  1. Oh deze is ook leuk zo met dat roze. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She is wonderful, i like this one and the face is so sweet

    love greats from sylvia by the mäsywi-bären

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi,heb jij soms ook het boekje van Marijke van Ooijen(Marijke's mooie mijmeringen),zij maakt nl ook dit soort creaties.Anders is het een boekje wat beslist aan jou besteed zou zijn.De brocantemarkt in Brugge ziet er ook geweldig uit,dank je voor de tip.Blijf vooral veel moois maken,blijf ik er van genieten,hihi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die speeldoos is PRACHTIG
    Maar ook dat taartje zo mooi.
    Ik kom met jou in de leer.
    Spijtig dat het zo ver is.
    Geniet er maar van het is prachtig.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely!! Very nicely done and I like both of them very much:o))
    Take care and have a good week:o))
    Hugs Lyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ¡Que maravilla!

    Cada vez que paso por aquí, descubro algo fantástico.

    Enhorabuena!

    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan alleen maar zeggen,SCHITTERENDDDD Sharon.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er toch allemaal weer mooi uit zeg ,ben dr weg van,vind het allemaal zo mooi wat je maakt.
    Ik heb nog niet eerder kunnen reageren op je blog,maar zo'n beurs is echt leuk he.Jaren geleden heb ik ook veel deel genomen aan beurzen maar helaas is het voor mij te zwaar geworden met mijn gezondheid.Ik denk dat je echt in oktober naar de brabanthallen moet,voorheen was het de ahoy maar nu in Den Bosch dan kijk je echt je ogen uit.
    lieve groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUWWWW wat mooi!!! Echt helemaal geweldig!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt Sharon !! het is vast een gezellige boel bij jou met al die mooie spulletjes bij elkaar .xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Sharon.♥
    Wat een mooie speeldoos zeg..;))
    Maak je die echt zelf ..?
    Het beerkopje is je goed gelukt ..;)
    Liefs en fijne week Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. i am falling in love when i see this pictures from you

    hugs from Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh Sharon wat maak jij ontzettend mooie dingen zeg!! Ik zit met wijd open mond op je blog te kijken en heb je gelijk in mijn leeslijst gezet. Gewéldig mooi dit. Ik heb ook een tijdje beren gemaakt maar lang niet zo mooi als de jouwe. Ik heb nog wel heel veel materialen liggen, als ik dit zo zie begint het weer heel erg te kriebelen, dus wie weet pak ik het eerdaags weer op. Nu ga ik eerst verder kijken op je blog, ik wil álles zien :) :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwww this looks GORGEOUS Sharon!!!!
    Have a lovely week :)

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So cute! :) Love her pale shades of pink..your pics are stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Smelt smelt, wat een lieverd van een speeldoosje.
    Ik vind haar super de super mooi geworden.
    Wat heb je je lekker uitgeleefd met roezels en kantjes.
    Ik ben daar zo dol op en je stijl van handwerken al helemaal.
    Lieve Sharon, wat ben je toch een creatieve meid, ik vind het super.
    Veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...