vrijdag 3 augustus 2012

Brocante zeepdoosjes

Hey Bloggies,

Deze week is het wat minder warm, dus ik ben weer lekker aan de slag gegaan met mijn brocante zeepdoosjes. Deze doosjes zouden normaal fungeren als luciferdoosje, maar ik heb er een leuk frans zeepje in gedaan!! Het is jammer dat het geen geurcomputer is want alles ruikt hier lekker naar lelietjes van dalen.
Ik heb ze natuurlijk in verschillende uitvoeringen gemaakt, want als je maar eenmaal aan de slag gaat, dan zit er bij mij geen rem meer op.
Wat een mooie kindertjes toch..
Elk koppie is even mooi.
En die mooie zeepdoosjes staan zo mooi in ieders brocante inrichting.
Elke doosje verteld zijn eigen verhaal

Ik heb ze natuurlijk ook in mijn lievelingskleur roze gemaakt.
Ze staan ook schattig bij mijn brocante poppenschoentjes uit de vorige post.
Kortom met zoveel moois om me heen kan ik niks anders dan alleen maar genieten.
Een fijn weekend
Veel liefs
Sharon

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je heerlijke zeepdoosjes gemaakt. Die vintage kindertjes zijn zo schattig om te zien.
    Het is weer echt een post om van te genieten.
    Fijn weekend verder, liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Sharon ..wie bezaubernd die keinen Schachteln sind♥♥jede für sich anders .............einfach toll.
    Mit ein wenig Fantasie kann man die Maiglöckchen Seife riechen ♥♥♥♥
    Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende
    Herzliche grüße Sabine/WiSabi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautifully done - like these very much:o))
    Take care and have a good weekend.
    Hugs Lyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Sharon,wat heb je dit allemaal schitterend gemaakt.
    Ben hier ook zo weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Wat een mooie zeepdoosjes echt prachtig en wat een werk zeg.Ze zijn echt lief.Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog ben ik echt blij mee.Mischien een tip voor als je wilt gaan boetseren,je moet goed mensen bekijkken en foto's kijkken want van kijkken leer je heel veel.Soms wel leuk hoor als je mensen bekijkt.Maar als je hulp nodig hebt kun je altijd bij me terecht voor hulp.nou fijn weekend nog verder.

    Lieve groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwww these are all GORGEOUS!!!
    Stunning work - LOVE it!!
    Thanks for stopping by my blog and your kind words :)
    Have a lovely sunday.

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Romantisch zijn ze geworden, erg leuk!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!!! Ja ik ken dat wel niet meer te stoppen!hihih
    Ze zijn allemaal gewoon te mooi!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Femke den Engelsman17 augustus 2012 om 05:45

    Wow,
    ik had de eer om het allemaal van dichtbij te bekijken, maar je laat er echt geen gras over groeien. En wat ziet alles er mooi en creatief uit! Je bent echt een ongelooflijke topper!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...