donderdag 23 augustus 2012

Brocante schatten gevonden!!

Hey blogdames,

Fijn dat het nu weer een beetje koeler is. Het knutselen werkt niet echt stimulerend met van die hoge temperaturen. Gelukkig heb ik met het gezinnetje wel leuke dagen gehad, met man lief en kind lekker garnalen wezen vangen in de zee! Wat wil een mens nog meer! Maar als we dan op stap gaan en ik zie ergens een leuke brocante winkel dan moet mijn wederhelft gelijk stoppen!! Mijn mannen weten het al lang mama wil altijd even snuffelen!! Bij ons in de kerk is er om de 14 dagen bazaar, en geloof me dat is vaak een feestje. Toen ik deze brocante fles zag nam me hart een sprongetje!!
En de fles was niet alleen het was een heel set!! Ik heb hem wel een beetje gepimpt want hij was een beetje smoezelig, nieuw kantje eraan een cameetje erop en klaar is kees!!
Dit is de bovenzijde van de fles!! Gaaf he!!
Alle flessen zijn afgewerkt met deze brocante stopjes!!
Als ik binnenkort tijd heb ga ik ze allemaal pimpen.
Maar ik wil jullie alvast laten genieten van mij mooie vondst!!
Ik had jullie beloofd om mijn schatten nog te laten zien uit Brugge!!
Dit is het brocante poppenbedje die ik heb gekregen van mijn lieve man!!
En o wat ben ik daar blij mee!!
En dit oude poppenkindje heb ik ook in Brugge gekocht!!
Ze is van porselein en zo vreselijk snoezig.
En die mooie parelmoer knoopjes kunnen natuurlijk aan een brocante inrichting niet ontbreken!!
Hopelijk hebben jullie weer genoten van mijn post!!
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties t.a.v van mijn vorige post!!
Veel liefs
Sharon
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...