maandag 27 augustus 2012

De hobbybeurs in Bleiswijk 2012

Hey dames,

Gisteren ben ik samen met mijn 2 mannen en een vriendin naar de hobbybeurs geweest in Bleiswijk!!
En dat was natuurlijk weer helemaal geweldig!! Deze beurs was gericht op poppenhuizen poppen en beren, en andere leuke hobby's.

Nou kom ik op deze beurs al een tijdje en heb je zo je vaste kraampjes waar je altijd graag komt!! Mijn alle favorietste kraam is die van Nelleke Verkouter!! Deze kraam steekt er met kop en schouders boven uit!! Want Nelleke wat heb je toch altijd een mooie kraam.

 
Ik had beloofd om een paar mooie foto's op mijn blog te zetten en dat doe ik natuurlijk met veel plezier!! Nelleke maakt werkelijk waar van alles en nogwat, als het maar met een brocante twist is!!
Prachtige harten
 

mooie klosjes
En haken kan ze als de beste, ze heeft zulke schattige popjes die ze altijd aankleed maar haar mooie kleertjes
Dit popje moest natuurlijk met mama Sharon mee!! hahaha!!!
Wat een dotjes zo die drie op een rij!!
Wat een schattige mooie kraam
De gehaakte hartjes zijn zo met liefde gemaakt!!
En die prachtige schilderrijtjes moet toch eigenlijk in ieders brocante inrichting?
 
Nou Dames mocht je iets moois gezien hebben mail me even dan krijg je het email adres van Nelleke!! Helaas heeft Nelleke geen blog maar ze is wel 2 keer per jaar te bewonderen in Bleiswijk!!
En binnenkort staat ze ook op de beurs in Rijswijk!! Dus dames allemaal komen!!
Er waren ook leuke poppenhuisjes tentoongesteld
Zo lief zeg, een roze badkamer!!
En er waren een heleboel mooie poppen te zien
En Graddie Jansen stond er ook en die maakt van die mooie babypoppen net echt!!
Ook maakt ze van die schattige kalebas baby's en die hebben allen zo ondeugende toet!!
Moet je nou eens zien!!
Aan de andere kant van de beurs was er heel veel modelbouw, en daar gingen mijn twee mannen voor mee!! Die hebben zich kostelijk vermaakt!! Terwijl ik en mijn vriendin lekker aan het snuffelen waren en shoppen!!
 
Nou dames, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden!!
De nieuwe volgers wil ik van harten welkom heten, zo zo 51 alweer!!
Een hele fijne week toegewenst
Veel liefs
Sharon

10 opmerkingen:

  1. Ha Shar, Maaike en ik zijn zaterdag ook geweest en heb inderdaad die kraam die jij als eerste noemt bekeken. Hele mooie dingen inderdaad. Wij hebben uiteraard hoofdzakelijk de kaartenkramen bezocht en ik heb ook een paar nieuwe stempels aangeschaft. Helaas voor ons stonden er niet zoveel kramen voor de kaarte, maar dat komt om dat de beurs in Bleiswijk samenviel met de knotgekkekaartendagen in Den Bosch. Daar stonden veelal de dames met de kaarten. Dus wat dat betreft hoop ik dat we het een volgende keer beter treffen. Maar we hebben het leuk en gezellig gehad en dat is toch het voornaamste. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ¡Como me gustaría poder visitar una feria así, Saharon!

    Es un lugar fantástico para ojear maravillas.

    El puesto de Nelleke, me ha encantado. Es un verdadero deleite para la vista.

    Los bebés realistas de Graddie Jansen, son fabulosos! Tengo debilidad por las reproducciones de bebé... :)

    Te felicito por esta estupenda visita a la feria, y te agradezco que la hayas compartido con nosotros.

    Un abrazo.

    Ana.



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal jij je hier heerlijk in je sas gevoelt hebben zeg, die eerste kraam is een juweeltje, wat een vele uurtjes werk heeft ze daar wel niet ingestoken, ook een dame met een passie, dat zie je zo, het is prachtig!
    Dankjewel voor het delen, ik heb zo genoten van deze mooie post,
    heel veel liefs,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Sharon...♥
    Ja ik ben er weer maar ooo druk druk toch ff jou mooie post gelezen..;)).♥
    Wat ben jij een bofkont om weer naar zo'n beurs te gaan en al dat moois te zien ..wow...♥
    Ik hoop dat ik het dit jaar ook mag meemaken zo'n poppen of berenbeurs...♥;))
    Jou post was weer genieten Liefs en fijne week Gaby...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Sharon

    i like your blog and the pictures there. All is so lovely, wonderful

    hugs from sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You have such a beautiful blog! LOVE it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sharon...
    Het was inderdaad een hele leuke beurs...
    Ze verkochten dan ook hele leuke spulletjes...
    De brocante kraam van Nelleke Verkouter was een plezier om naar te kijken vriendelijke mensen ook...
    En je foto,s zijn mooi gelukt hoor niks op aan te merken...
    Erg leuk om even terug te zien...liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar wordt ik wel heel erg vrolijk van Sharon,
    Wat een mooie kraam met heerlijkheden heeft Nelleke.
    Ik wist niet van het bestaan van die beurs af!!
    Da's gek, maar misschien dat ik volgende keer eens ga kijken als ik datums weet.
    bedankt voor de rondleiding, een goede start van de dag.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is echt een lust om daar naar te kijken.
    Laat staan om rond te lopen.
    Wat mooi toch allemaal,ben daar zo verliefd op.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldige popjes en spulletjes!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...