zondag 20 mei 2012

Een nostalgisch boekje

Welkom Bloggies!!!!!!!!!

Daar is die dan mijn eerste blogbericht.
Ik vind het best spannend, zeker om te laten zien wat ik allemaal maak.
Ik hoop dat ik via deze blog een ieder veel leuke momenten zal bezorgen.

Hier een mooie foto van een mooi nostalgisch boekje die ik heb gemaakt na aanleiding van de beschrijving van Marijke van Ooijen.

Zelf heb ik deze boekjes al eerder gemaakt maar nu vond ik het leuk om hem te bekleden met stof in plaats van mooi papier.

Het resultaat mag er zijn, ik ben er erg trots op.





Mooi hé!!
Ik wens jullie een hele gezellige kittige en pittige week!!

Veel liefs Sharon.


                                       

6 opmerkingen:

  1. Hay Sharon,

    Meisje ik wens je heel veel plezier met het bloggen..
    En ik ben je 1e volger...ik weet zeker er komen er veel meer bij.
    Je boekje is super geworden...over een paar weekjes komen de boekjes
    allemaal op mijn blog..leuk he?

    Meis heel veel liefs,
    Marijke
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Sharon, ik zie dat mijn eerder geplaatste reactie bij dit bericht, nl. dat ik ook jouw volger ben geworden, op de een of andere manier niet is geplaatst. Kan gebeuren. Dus ... zodra ik zag dat jij een blog had heb ik meteen gereageerd dat dit een mooie creatie was en dat ik je volger was geworden. Dus bij deze nog maar een keer :-) Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Sharon...

    Wat een mooie blog (site) heb je gemaakt...
    Zo kan ik lekker gluren naar al je mooie creaties...
    En wat ik al gezien heb zag er prachtig uit...
    Meid ik ben trots op je haha,ik ben benieuwd wat voor moois we allemaal te zien krijgen...

    Groetjes van Martine...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sharon!
    Echt super mooi! Wat een pracht site/blog!!!!
    Ik vind het helemaal geweldig en wat ben jij creatief!!!
    Als ik ooit (!!!!!!) ga trouwen doe jij de aankleding!!!!
    Zeker qua bloemen en originaliteit!!!
    Super mooi ik kom zeker vaker kijken op je blog en zal het zeker aanbevelen!!!!!

    Groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sharon, ik kwam op jouw blog uit via het blog van Ankie. Je hebt een super mooi boekje gemaakt, waar je trots op kunt zijn! Wat een mooie spulletjes heb je gebruikt.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Sharon,

    Zoals beloofd neem ik even een kijkje!

    Ik ben aangenaam verrast door;

    - het strakke design en de mooie kleurstelling van je blog !
    - de producten die je maakt, erg knap !
    - het doorzettingsvermogen waarmee je dit resultaat heb weten te realiseren !

    Mocht je jouw kunstwerken in een webshop zetten, dan zal ik zeker reclame voor je maken op mijn sites.

    Groet en succes !

    Rory

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...