maandag 28 mei 2012

Old shabby teaparty

Hi blogsissters en misters,

Een jaar geleden heb ik ooit eens een verroest kippengazen theeserviesje gekocht. Ik zag het serviesje hangen en dacht , hier kan ik vast wat mee. Toch liet ik het serviesje steeds hangen en wachtte totdat ik een leuk idee zou krijgen.


Opeens kreeg ik een idee!!
Hoe leuk zou het zijn als het een romantische teaparty zou worden?

Ik kreeg de wildste ideeën hoe het eruit zou zien als het een old shabby teaparty zou zijn?
Heb je al zin in een kopje thee?

Olivia zit al parmantig te wachten op haar eerste gasten!!
Pas op hoor, niet snoepen van de zeepbonbons

Ze is erg blij met het zien van zo'n keurig gedekte theetafel.
Het is echt een feestje met van die suiker zoete rozen, daar willen de gasten allemaal lekker aan ruiken.
Na een lange middag ging iedereen weer naar huis met zijn buikje rond

Wat was dat een mooie zomerse middag om nooit meer te vergeten....
Komen jullie snel weer kijken naar mijn volgende teaparty?
Wie weet dat er dan nog meer genodigden komen!!
Maar tot die tijd wens ik jullie veel plezier naar het kijken van mijn blog!!

Veel liefs Sharon

6 opmerkingen:

  1. Ha Sharon, dat ziet er beregezellig uit. Leuk gedaan, ook zo met het verhaaltje erbij. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgende keer wil ik ook van de (tea)partij zijn hoor!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Shar, hierbij de link van de site waar ik de joycraft vlaggenlijnen heb gevonden: http://www.harlekino-webshop.nl/c-634916/cutting-embossing-joy-crafts/
    Ze zijn ook nog eens niet duur en ik heb goede ervaringen met deze winkel. Ik sta ook bij hen op de site vermeld met een link. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sharon!
    Ik vind je creatie's echt geweldig mooi! Ook hoe je de dingen photo shopt, je moet het me ook leren hoor! Veel liefs en succes nog verder met je blog!

    XXXX
    je nichtje A

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Sharon...

    Ik dacht het word even tijd voor een reactie...
    Heel mooi gefotografeerd,en gedecoreerd...
    Echt een kadootje om naar te kijken...
    Ga zo door Sharon...liefs van Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was jist wondering if you get
    a lot of spam comments? If so how do you stop it, any plugin or anything yoou can recommend?
    I get so much lately it's driving me insane so any support iss very much appreciated.


    My web page :: Clash Of Clans Cheats

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...