dinsdag 22 mei 2012

In love with peony roses

Hey bloggies,

Het roze goud is er weer.......
De pioenrozen zijn zo prachtig dat ik dat ze even moest vastleggen op de foto!!







Zeg nou zelf zijn ze niet prachtig?

Ook heb ik mijn vaas met akelei gefotografeerd, dat dat de natuur kan maken vind ik erg bijzonder!!

En tot slot nog mooie trosroosjes in mijn brocante gietijzeren rekje, dat rekje heb ik jaren geleden gekocht op een beurs en geloof me ik kan niet zonder dat rekje.
Daar heb ik al zoveel verschillende leuke dingen in gezet en gemaakt en elke keer is het resultaat super!!!

Ik ga altijd graag naar antiek en curiosa beurzen, de verzamelbeurs in Utrecht heeft altijd mijn voorkeur. De beurs is altijd twee keer per jaar en is voor mij altijd echt een feestje, er zijn de meest uiteenlopende dingen te koop. Niet alleen antiek en curiosa hoor, alles wat men verzameld is er wel vertegenwoordigd.

Hopelijk kan ik er dit jaar er weer naar toe!!!

Geniet van het heerlijke weer,
O wat is het leven fijn als de zon schijnt!!!


Alvast een fijn Pinksterweekend!!!

3 opmerkingen:

  1. Ha Sharon, het is echt een feestje om op jouw site te kijken hoor. Ik ken natuurlijk al diverse werkjes uit de praktijk :-) maar je blog ziet er ook geweldig uit. Een complimentje is op zijn plaats hoor! Groetjes en ik denk dat ik je straks nog wel even zie. Dus als jij dit leest ben ik al langs geweest. Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Shar, nog even een tip: je moet bij je instellingen even kijken of je de woordverificatie uit kunt zetten. Dat is iets wat veel mensen tegenhoudt om een reactie te plaatsen. Ik plaats toch wel hoor, maar er zijn dus mensen die dat teveel tijd in beslag vinden nemen, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sharon, deze foto's zijn fantastisch. Niet alleen wat erop staat, ik ben namelijk zelf ook gek op pioenrozen, maar ook de manier waarop je het gefotografeerd hebt. Je blog mag er echt zijn hoor, mijn complimenten!
    En wat een supermooi rekje. Kan me voorstellen dat je daar geen afstand van kan/wil doen!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...