zaterdag 19 oktober 2013

Nostalgische teckelspeeldoos

Hey Bloggies,

Weer eens een gezellig berichtje van mij. Ik heb al een poosje terug dit beestje gemaakt van wolvilt, en een leuke techniek dat dat is!!!!! Ik heb heel veel bloed zweet en tranen gehad maar toen ineens was er een puppyteckel geboren...... Ze heet Marley. Vernoemd naar de teckel van mijn zusje.


Op de foto was het  lastig om haar schoonheid te kunnen vangen omdat ze best donker is. Maar wat een dotje is het geworden.


Met een bijpassende tekst is de speeldoos helemaal af, want ja het is niet zomaar een doosje waar Marley opstaat!! Nee, het is een speeldoos met zo'n schattig melodietje!! Daar valt ieder kind van in diepe slaap....


Voor een eerste keer werken met filt vind ik het best mooi geworden!!!
Hopelijk vinden jullie Marley net zo snoeperig als ik!!
Tot gauw
Veel liefs
Sharon
xxx

15 opmerkingen:

  1. PRACHTIG GEMAAKT WEER MEID !!..IK BEN TROTS OP JE...

    GROETJES VAN MARTINE..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een echt kunstwerk Sharon.
    Heel mooi.
    Lieve groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaaaaaaaaaaach,dat is een liefje, hij is net écht Sharon, wat een schatje zeg! Dit vind ik een heel erg mooie creatie want het lijkt me inderdaad niet gemakkelijk om in zo donkere kleuren te werken maar je mag trots hierop zijn!
    Fijne zondag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sharon, mijn mond valt open bij het bekijken van dit doosje! Echt een prachtstukje en zeker als je dan ook nog eens leest dat het een muziekdoosje is, echt geen andere woorden voor dan GEWELDIG MOOI!
    Marley is heel goed gelukt voor je eerste keer vilten! Dat vraagt naar meer...
    Fijne zondag!
    Lieve groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi, prachtig geworden Sharon echt een kunstwerkje zow leuk...

    liefs
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute little puppy, we love that it is a music box.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig hondje, lijkt me ook een erg leuke techniek, steeds maar prikken hè?En het speeldoosje is helemaal naar mijn hart,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatie Shar. Ennehh, Maaike was helemaal blij met de pompoen. Ze heeft hem zelfs op haar blog gezet. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeldig speeldoosje is er weer uit je creatieve brein en handen gekomen. Met recht weer een kroon(tje) op je werk.
    Zelf zou ik het werken met vilt ook wel eens willen uitproberen maar ben er nog niet toe gekomen. Lieve groet Nelleke Verkouter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi sharon.
    echt een super mooie creatie heb je gemaakt .
    je bent volger van mij, maar mijn blog url is veranderd, van scrapcardsfromlasize naar

    http://cardsvintageandmore.blogspot.nl

    en het andere blog van lasize.blogspot.nl wordt opgeheven, maar ik hoop dat je mij blijft volgen

    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sharon..♥
    Bedankt voor je lieve♥ berichtje..;)
    Wat lieffff dat teckeltje Marley♥ wat je hebt gemaakt ..;))
    Ik zoek zelf ook nog een speelmuziekje.. voor in het doosje van mijn poppen elfje Ukkie♥ ..;)
    Nog fijne week verder Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Sharon, ik zie nu pas dat ik deze post helemaal gemist heb.
    Wat een schattig teckeltje...knap gemaakt zeg.
    Het is een super lief speeldoosje geworden.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och toe liebe (zouden we hier zeggen ) wat een verschrikkelijk lief,mooi ding!! Prachtig gemaakt Sharon.
    En ja je Halloweendingetjes zijn ook leuk,maar aangezien dat achter de rug is,reageer ik maar even op dit beeldige doosje

    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...