dinsdag 8 oktober 2013

Het wordt koud en stormig!!!!

Hey Bloggies,

Helaas hebben we vandaag denk ik de allerlaatste warme dag gehad. Daarom maken we het weer extra gezellig thuis. Vorig jaar was alles bij ons thuis herfst, en ook nu heb ik samen met mijn zoontje een gezellige herfst tafel gemaakt!!! Het is een echt 'mini' bos geworden, vol met gezellige beestjes paddestoelen van filt en kleine witte pompoentjes. Even deze keer geen roze maar echte natuur tinten.


Wat gezellig he!!!!
Van de week kunnen jullie het blogverslag van me verwachten, van de Ahoy beurs!!
Ik wens iedereen een warme maar ook liefde volle herfst toe!!
Veel liefs
Sharon
xxx


5 opmerkingen:

  1. Hoi Sharon,
    Wat een gezellig tafereeltje hebben jullie gemaakt!! Vooral die paddenstoelen vind ik erg leuk gemaakt. Heerlijk om zo met je zoontje bezig te zijn!! Groot gelijk om het binnen gezellig te maken nu het buiten wat minder gaat worden.Veel plezier op de beurs!! Ben benieuwd naar je verslag!!
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Sharon,

    Dat ziet er gezellig en knus uit....
    Ook al hebben we de afgelopen dagen geboft met het weer het moet toch een keer herfst worden...ach ook wel weer gezellig toch?
    Alle seizoenen hebben zo hun charme vind ik..

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de herfst toch een heerlijk rijk seizoen,jullie zijn er helemaal klaar voor zie ik :)
    Liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is de herfst toch een heerlijk rijk seizoen,jullie zijn er helemaal klaar voor zie ik :)
    Liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Sharon, wat een lief herfst tafereeltje heb je op de foto gezet. Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de beurs.

    lieve groetjes,
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...