zaterdag 8 februari 2014

Vintage doll-head Molly

Hi Bloggies,

Wat gezellig dat jullie weer langskomen!! Het leek me leuk om eens een poppenhoofdje te maken en in een lijstje te zetten. Een soort 3D effect, erg leuk om tussen je poppen en beren te zetten. En hier is ze dan Molly !!


Dit is voor het eerst dat ik een hoofdje heb beschilderd, en dat was best lastig!!
Ze heeft grote heldere kijkers en een lief bol toetje....


Het hoge hoedje was ook een hele klus, het is hetzelfde hoedje wat ik gebruikt had bij Minoesha, en vond ik Molly helemaal af maken

Morgen naar de beurs in Noordwijkerhout!!
Wordt vast een leuke zondag!!
Veel liefs
Sharon
xxx

15 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, ik vind het geweldig leuk wat je gemaakt hebt en een heel leuk idee. Ik wens je heel veel plezier morgen meis, ben heel benieuwd naar je verslagje ;-))...

    Liefs
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kopje. Iets heel anders dan we van je gewend zijn, maar erg leuk. Veel plezier morgen. Groetjes en nu lekker bijkomen van alle wind en regen.... Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blauwe kijkers !!!!!
    Jij kunt ook alles hé Sharon.
    Veel plezier morgen.
    Lieve groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I do hope you have a lovely time at the fair. Your little doll broach is lovely.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gemaakt Sharon, wat een blauwe ogen! Oh gezellig zo'n' beurs! Veel plezier!
    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O dat vind ik echt heel mooi gemaakt Sharon. Dat hoge hoedje staat haar ook erg lief. Heel veel plezier vandaag op de beurs.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Sharon,

    Wat is het lijstje met hoofdje lief geworden en voor een eerste keer is het wel heel goed gelukt hoor.
    Veel plezier op de beurs.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Sharon, wat heb je dat mooi gemaakt, ja ogen schilderen is iets heel moeilijk, voor je het weet kijken ze scheel. Ik sta ook altijd in bewondering bij Nelleke, hoe mooi zij die oogjes kan schilderen op haar poppen.
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey...Sharon....ik had ze al gezien! En eerlijk gezegd hoopte ik jou zelf nu eens te zien,heb gekeken, maar niet gevonden!!! Was je nog op de poppenbeurs?? ik wel in elk geval.

    Leuk gedaan met dit hoofdje zo en het hoedje lijkt me ook niet makkelijk!


    l;iefsssss





    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een echt modelletje ze staat er zo mooi op...een plezier om naar te kijken...Groetjes van Martine...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me idd erg moeilijk....maar is jou prima gelukt!!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooohhh!!!! Lovely!!!
    Kisssss, *Maristella*.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Net je blog gevonden en wat is het leuk! Wat maak je een mooie dingen! Ik ga je met veel plezier volgen! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Do you need Personal Loan?
    Business Cash Loan?
    Unsecured Loan
    Fast and Simple Loan?
    Quick Application Process?
    Approvals within 24-72 Hours?
    No Hidden Fees Loan?
    Funding in less than 1 Week?
    Get unsecured working capital?
    Contact Us:(greenlightcapitalcorporation@gmail.com)


    Application Form:
    =================
    Full Name:................
    Loan Amount Needed:.
    Purpose of loan:.......
    Loan Duration:..
    Gender:.............
    Marital status:....
    Location:..........
    Home Address:..
    City:............
    Country:......
    Phone:..........
    Mobile / Cell:....
    Occupation:......
    Monthly Income:....

    Contact Us:(greenlightcapitalcorporation@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...