zondag 12 januari 2014

Minoesha is born

Hi Bloggies,

Allereerst wens ik iedereen een gelukkig gezond en vooral een heerlijk creatief nieuwjaar!! Hier eindelijk mijn lang verwachtte nieuwe schepseltje Minoesha!!


Het is een zusje van Valentina en heeft helemaal zin in de winter!!!


Ze heeft al een hoge hoed opgezet, zodat haar bolletje niet koud kan worden!!!
Minoesha heeft zin om in de sneeuw te spelen samen met haar zusje en de andere gezellige beestjes.


Goh wat duurt het toch lang wanneer Koning winter komt?
Zou het nog winter worden?
Hopelijk voor jou wel Minoesha!!


Hopelijk heb ik de komende periode meer tijd om te bloggen en te knutselen.....
Ik kom natuurlijk bij jullie ook weer een kijkje nemen!!
Leuk dat jullie weer zijn langsgekomen.

Veel liefs 
Sharon


14 opmerkingen:

  1. oh Sharon, wat is ze leuk geworden, hemels leuk bedoel ik.
    Nee die winter mag echt niet komen, het is toch heerlijk zo.
    Je maakt ook altijd zulke mooie foto's van je creaties, ik ben daar wel jaloers op hoor.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh. Shar, wat een beauty weer. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, wat een lieffie is het geworden...
    Of de winter komt ik heb geen idee maar het zou zo maar nog kunnen hoor Sharon hihihi... Welkom terug meis...

    Liefs
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sharon. Fijn dat je er weer bent. En wat heb je een prachtige Minoesha gemaakt. Zo lief met die zachte kleurtjes en haar mooi ogen met die lange wimpers. Echt een lief snoetje. En wat de winter betreft.... ben bang dat we een winter gaan krijgen die nu later begint. Het lijkt wel of alles een beetje op schuift in de natuur.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your little Minoesha is very pretty. I'm sure she will be happy playing in the snow. We are very hot here in Australia at the moment 43 deg. Celsius.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Sharon,

    Wat is Minoesha een plaatje zeg...super mooi.
    En ze is zo mooi op de foto gezet...
    Ik wens je ook een goed en gezond 2014 toe en leuk dat je er weer bent.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt een schatje geworden. Voor mij hoeft de winter niet hoor. In ieder geval geen sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Sharon, wat toch een beauty
    Ik heb een vraagje waar maak jij de wimpertjes van?
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh wowww Sharon,wat is ze schitterend.
    Die ogen zijn zo mooi,ze stralen gewoon.
    Knap stuk werk meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eindelijk eens de tijd en kans gekregen om naar je blog te kijken, met een studerende dochter is dat niet altijd evident.
    Oh Sharon, je hebt weet een lieve schat gecreëerd, jouw Minoesha is prachtig geworden! Ze ziet er zo lief uit met haar schitterende oogjes
    en haar gelaatsuitdrukking lijkt zo onschuldig, een echte beauty!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk ook voor een heel goed 2014 gewenst, Sharon! Wat heb je toch weer een super lief en schattig schepseltje gemaakt! Schitterend!
    Fijne avond!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Sharon, allereerst voor jou ook een heel gelukkig en gezond 2014 !!!
    Wow, wat is Minoesha prachtig geworden , ze heeft zo´n lief gezichtje, je hebt haar geweldig mooi gemaakt !!!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig beestje en mooie rozen,

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo zo...kom ik ook nog ff een reactie plaatsen...ik vind ze zo schattig!
    Mooi gemaakt en mooi gefotografeerd je kan er wat van, ga zo door!!!!!!!!!!!




    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...