donderdag 26 september 2013

Shabby chic pumpkins

Hey bloggies,

Helaas heb ik de laatste tijd zo weinig tijd om te bloggen. Toch wil ik jullie wel laten weten dat ik velen blogposten wel van jullie lees hoor!!!


de herfst is in aantocht en dan komen de vilten pompoenen weer tevoorschijn


deze foto's zijn van vorig jaar, maar toch plaats ik ze nog een keer want inmiddels zijn er een hoop volgers bij gekomen


deze pompoenen heb ik van vilt gemaakt en zijn zo super snoezig


met deze pompoenen kan je eindeloos decoreren


een vilten pompoen en een verse met mos en foamroosjes


een mooi hart erbij van Nelleke Verkouter
en gelukkig heeft Nelleke nu facebook en pinterest , 
dus dames jullie kunnen haar ook gaan volgen. 


de pompoenen zijn trouwens ook goed te gebruiken als speldenkussen


zelfs in de plantjes zijn de pompoenen te schattig!!


de foto's spreken voor zich


Ook al zijn de foto's een jaar oud ze blijven schattig!!
Een heel fijn weekend
en hopelijk tot snel
veel liefs
Sharon
xxx









13 opmerkingen:

  1. They look lovely even though they are last years..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals altijd bij jou, gewoonweg PRACHTIG!!!!!!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww het ziet er superrrrr gaaf uit ondanks de oude foto's , en het bedje zuchttttt zo mooi !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk we komen al weer helemaal in de stemming
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit Sharon de herfst en wintertijd zijn ook zo gezelllig hé.

    Liefs Corina♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi, ze blijven leuk en lekker sfeervol meis...

    fijn weekend, Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely beautiful... and everything so lovely arranged. You really have a lucky hand for decoration, too.

    Greetings
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sharon, ze zien er prachtig en sfeervol uit !
    Voor mij is het de eerste keer dat ik ze zie, en ik vindt ze ook nog eens héél romantisch en shabby :)

    Fijn weekend.

    Liefs Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Sharon,

    Wat een prachtige sfeerfoto`s...en de pompoenen zijn super mooi.
    Herfst is ook een prachtig en romantisch seizoen vind ik, en helemaal als je van die romantische pompoenen in huis hebt.


    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er gezellig uit, Sharon, met al dje schattige pompoentjes....kei leuk!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh Sharon wat ziet het er weer prachtig uit wat je hebt gemaakt...krijg gelijk zin in de herfst.......en wat lief dat je mijn naam weer noemt....je maakt zulke leuke sfeerfoto,s om jaloers op te worden.......veel plezier met het maken van nog meer creaties en tot kijk...lieve groet Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful little pumpkins Sharon :)
    Take care
    Delane

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...